مردم از  گرانی‌های سرسام آور ناراضی هستند

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: مردم از بی‌عدالتی‌ها و گرانی‌های سرسام آور ناراضی و گلایه مند هستند. دولتمردان در روزهای پایانی سال دلهای مردم را شاد نموده و خبرهای خوش اقتصادی ومعیشتی برایشان داشته باشند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بادرود با بیان اینکه نباید دستاورد های  نظام و انقلاب را نادیده گرفت، گفت: امروز ناراضی نگه داشتن مردم خود بزرگترین گناه است . هدف دشمن این است که  مردم در مقابل نظام قرار بگیرند ولیکن ملت انقلابی ایران  برای چندمین بار با قاطعیت اعلام داشته اند که دشمنان نظام هیچگاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

امام جمعه بادرود در ادامه افزود : استقامت و پایداری مردم برای انقلاب معنایش این نیست که مردم مشکل ندارند بلکه  مردم از بی‌عدالتی‌ها و گرانی‌های سرسام آور ناراضی و گلایه مند هستند پس دولتمردان حداقل در این روزهای پایانی سال دلهای مردم را شاد نموده و خبرهای خوش اقتصادی  ومعیشتی برای آنها داشته باشند.

وی در ادامه خطبه به اجتماع بزرگ حوزویان در چند روز گذشته  اشاره کرد و گفت: لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در مدرسه فیضیه برگزار گردید به این معنا است که این حضور حوزویان یادآور حرکت عظیم روحانیت به رهبری حضرت امام راحل در سال‌های آغازین قیام و انقلاب اسلامی ایران است. این حضور علما و روحانیون در مدرسه فیضیه نشان‌دهنده آن است که حوزه علمیه همچنان انقلابی بوده و هست و خواهد بود و بیانگر آن بود که دشمنان بدانند خوابی که برای ملت ایران دیدند هرگز تعبیر نخواهد شد.

قاسمی امام جمعه بادرود همچنین به ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اشاره کرد و گفت : فعالیت کانون های فرهنگی ، هنری مساجد واقعا با ارزش است زیرا که هدفش برهم زدن نقشه های دشمنان داخلی و خارجی است.

قاسمی افزود: امروزه نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد پر رنگ تر از هر زمانی است به همین جهت است که دشمنان برنامه‌ریزی دقیق برای ایجاد شبهات علیه روحانیت ، مساجد و تضعیف نقش دین می‌کنند.

کد خبر 369788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.