گفته بودم ما قهرمان هستیم

سرمربی تیم مس سونگون گفت: ما امروز ثمره تلاشمان را گرفتیم؛ توانستیم بازی ای که سه بر یک عقب بودیم را در نهایت پنج بر سه به پایان برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  اسماعیل تقی پور پس از برد شیرین تیمش در مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما بین دو نیمه با بازیکنانمانان صحبت کردیم ضمن اینکه در طول هفته نیز تمرینات زیادی انجام داده بودیم . خدا را به خاطر این برد و قهرمانی شکر گزارم . ما امروز ثمره تلاشمان را گرفتیم؛ توانستیم بازی ای که سه بر یک عقب بودیم را در نهایت پنج بر سه به پایان برسانیم. که لطف خدا و زحمت بچه ها بود.

سرمربی تیم مس سونگون در رابطه با حضور پرشور هواداران تبریزی در ورزشگاه پیروزی اصفهان خاطر نشان کرد: این قهرمانی را تقدیم آذربایجانی ها می کنم. هواداران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و دیشب راه افتادند و امروز هم از اول تا آخر تیم ما را تشویق کردند.

وی در رابطه با سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا حدس می زدید قهرمان شوید ، گفت: من از اولین روزی که مصاحبه کردم گفتم ما قهرمان هستیم چون می دانستم خدای بالا سرم دارم که دستهایش را بر شانه ام قرار داده است.

تقی پور ادامه داد: نیمه دوم با اینکه ده دقیقه از آن گذشته بود توانستیم در ده دقیقه دوم چهار گل بزنیم و باز هم این لطف خدا و زحمت بچه های تیم بود.

کد خبر 369772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.