برد نوبرانه ذوب‌آهن / موتور اصفهانی‌ها در لیگ هم روشن شد

تیم فوتبال ذوب آهن در جریان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران توانست با شکست پدیده مشهد به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن عصر امروز -پنجشنبه ۱۶ اسفندماه- در هفته بیست ویکم رقابت‌های لیگ برتر مهمان پدیده بود و با سه امتیاز بسیار حیاتی زمین را ترک کرد.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

ورزشگاه: امام رضا مشهد

تماشاگر: شش هزارنفر

گل‌ها: ارسلان مطهری دقیقه ۸۰ برای ذوب‌آهن

اخطار: محمدرضا عباسی، ابوذر صفرزاده و ارسلان مطهری از ذوب‌آهن

اخراج:

پدیده شهر خودرو: میلاد فراهانی، عبدالله حسینی(۴۷ - رضا ناصحی)، حسین مرادمند، علی نعمتی، محمد آقاجانپور، مسعود ریکی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی نژاد، محمد مهدی مهدیخانی(۵۶ - سعید صادقی) و یونس شاکری

سرمربی: یحیی گل محمدی

ذوب‌آهن اصفهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مجتبی مقتدایی، حمید ملکی، مهران درخشان‌مهر، محمد رضا عباسی (۶۹- حمید بوحمدان)، مارین سیلوار فرناندز (۶۵- ابوذر صفر زاده)، زبیر نیک‌نفس، محمدرضا حسینی و علیرضا چراغعلی (۷۸-ارسلان مطهری)

سرمربی: علیرضا منصوریان

داور: سیدحسین زرگر

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و حسن انتظاری کمک داوران اضافی: کیوان علی محمدی و سیدعلی اصغر مؤمنی داور چهارم: فرهاد فرهادپورناظر داوری: حاتم بک پور

شرح بازی:

ذوب آهن بعد از تساوی‌های خانگی متوالی در لیگ در حالی به دیدار پدیده مدعی رفت که توفق حریف مشهدی در این بازی می‌توانست به سود دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان هم باشد. بازی در نیمه نخست متعادل دنبال شد و تیم‌ها مقعیت آنجنانی نداشتند اما با شروع نیمه دوم جریان بازی در جانب هر دو تیم تغییر کرد و تماشاگران شاهد بازی زیبایی از جانب پدیده و ذوب آهن بودند. فشار پدیده برای زدن گل برتری و ضد حمله‌های ذوب‌آهن در این نیمه هیجان بازی را افزایش داد تا سرانجام ارسلان مطهری توانست بر روی اشتباه بازیکنان پدیده یک گل سه امتیازی شیرین برای تیمش به ثمر برساند و ذوب آهن را صاحب نخستین برد در لیگ برتر کند.

شرح گل‌:

دقیقه ۸۰ گل نخست ذوب‌آهن: اشتباه مدافعان پدیده و پاسکاری ذوبی‌ها باعث شد ارسلان مطهری در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود و با یک ضربه دقیق توپ را به کنج دروازه پدیده بفرستد.

دقایق حساس:

دقیقه ۸: شوت قاسمی‌نژد از پشت محوطه جریمه خطرناک بود و از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: شوت محکم اکبر صادقی راهی به دروازه ذوب آهن پدا نکرد.

دقیقه ۱۷: ضربه بی دقت چراغعلی ارام بود و و توسط فراهانی کنترل شد.

دقیقه ۱۸: ضربه سر یونس شاگری در اختیار رشید مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۳۶: شوت رو پای ریگی از پشت محوطه جریمه ذوب آهن به طرز خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۷۳: ضربه ایستگاهی قاسمی نژاد توسط مظاهری مهار شد.

دقیقه ۸۱: ضربه خطرناک امین قاسمی نژاد از کنار دروازه مظاهری به اوت رفت.

دقیقه ۸۹-: اشتباه مدافع ذوب‌آهن در دفع توپ نزدیک بود که منجر به یک گل به خودی شود که مظاهری توپ را برگشت داد.

اتفاق ویژه:

نخستین برد ذوب‌آهن در لیگ در حالی رقم خورد که حریف یحیی گل‌محمدی را بر روی نیمکت داشت اما در نهایت شاگردان منصوریان توانستند به یک برد شیرین دست پیدا کنند.

بهترین بازیکن:

محمد نژاد مهدی و سید محمدرضا حسینی از خوب‌های ذوب‌آهن در این بازی حساس بودند.

کد خبر 369746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.