دوومیدانی اصفهان برای زنده شدن معجزه می‌خواهد

دونده سابق تیم ملی دوومیدانی می‌گوید این رشته در اصفهان به عصای موسی نیاز دارد تا بتواند با یک معجزه این رشته ورزشی را زنده کند.

مهدی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره حضورش در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی تهران و کسب عنوان قهرمانی در ماده ۴ در ۴۰۰ متر اظهار کرد: در این رقابت‌ها کشورهای ترکیه، عمان، عراق، افغانستان، کویت، هند و سوریه حضور داشتند؛ سطح این رقابت‌ها به نسبت سال گذشته افزایش پیدا کرده بود و امیدوارم سال‌های آینده سطح این تورنمنت بالاتر رود.

وی با بیان اینکه علاوه بر خودش، رضا قاسمی، مهدی پیرجهان و محسن رضایی تیم دوی ۴ در ۴۰۰ متر ایران را تشکیل می‌داده‌اند، افزود: رکورد سه دقیقه و ۱۵ ثانیه را در این رقابت‌ها بر جا گذاشتیم تا بتوانیم قهرمان این تورنمنت شویم.

رحیمی با اشاره به حضورش در ماده ۴۰۰ متر سرعت این رقابت‌ها گفت: در بخش انفرادی این رقابت‌ها در ماده ۴۰۰ متر سرعت شرکت کردم اما موفق به کسب سکو نشدم و مقام پنجم را به دست آوردم.

ملی‌پوش سابق تیم ملی دو و میدانی با بیان اینکه در اصفهان سالن مخصوص دو و میدانی وجود ندارد و مسابقات بین‌المللی تهران داخل سالن برگزار شد تصریح کرد: در اصفهان نمی‌توانستیم تمرینات سرعتی انجام دهیم و به علت سرد بودن هوا با گرمکن ورزشی تمرین می‌کردیم که اگر سالن مخصوص دو و میدانی در اصفهان تکمیل ‌شده بود و می‌توانستیم از آن استفاده کنیم دوندگان اصفهانی قطعاً رکوردها بهتری را ثبت می‌کردند.

رحیمی با اشاره به وضعیت نامساعد دو و میدانی اصفهان خاطرنشان کرد: به غیر از من و رضا قاسمی در بخش مردان چندین سال است استعداد جدیدی به ورزش دوومیدانی اصفهان معرفی نشده است؛ در حال حاضر امیرمسعود سهرابی تنها دونده اصفهانی است که در تیم ملی نوجوانان حضور دارد که البته اعزام او به مسابقات قهرمانی آسیا هنوز قطعی نشده است.

دونده سرعت اصفهانی تصریح کرد: در حال حاضر دو و میدانی اصفهان به عصای موسی نیاز دارد تا بتواند با یک معجزه این رشته ورزشی را زنده کند. امیدوارم رییس جدید هیئت دو و میدانی از این ورزش حمایت لازم را انجام دهد.

وی اضافه کرد: چند سالی است در اصفهان دوره‌های استعدادیابی و مسابقات جایزه بزرگ برگزار نشده است و شاید یکی از دلایلی که اصفهان نتوانسته یک دونده جدید به تیم ملی معرفی کند همین باشد.

کد خبر 369637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.