تضعیف مبانی خانواده، مهمترین هدف دشمن

شهرضا - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: نخستین و مهمترین هدف دشمن در مقابله با انقلاب و ارزش‌های اسلامی، تضعیف مبانی خانواده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام رحمت‌الله عروجی، شامگاه سه‌شنبه در همایش"خیمه‌های بهشتی" اظهار کرد: برگزاری مجالس بزرگداشت ولادت و شهادت اهل بیت(ع)، زمینه مناسبی برای ترویج مبانی اسلامی و احکام الهی را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین رسالت‌های هر مؤمن، تربیت دینی فرزندان و آموزش احکام شریعت مقدس اسلامی به آیندگان است و برگزاری مجالس اهل بیت(ع) فرصت مناسبی برای این‌منظور را فراهم می‌کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان بانیان مجالس روضه را حامیان فرهنگ اهل بیت(ع) و مروجان معارف اسلام در جامعه دانست و تصریح کرد: این افراد از سرمایه خود برای بقای اسلام و آشنایی نسل‌های بعد با احکام این آیین الهی هزینه می‌کنند.

حجت‌الاسلام عروجی پیروزی انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز نشر معارف اسلام در جهان دانست و تأکید کرد: قیام تاریخی امام راحل(ره) و ایثار و از جان گذشتگی شهدا، فرصتی را فراهم کرده تا اسلام و مذهب تشیع و معارف اهل بیت(ع) به همگان معرفی شود.

وی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با مداحان، یادآور شد: دشمنی مخلفان اسلام با این آیین الهی همواره در طول تاریخ وجود داشته و تازگی ندارد، اما امروز رویارویی کفر و اسلام وارد مرحله تازه‌ای شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: در شریط فعلی هم در جهان پیروان حق و باطل وجود دارند، ولی مردم ایران در صف حق و حقیقت قرار دارند و کسانی که در اورپا یا آمریکا با آنان و انقلاب اسلامی مخالفت می‌کنند، مانند کسانی هستند که در برابر پیامبران الهی ایستادگی می‌کردند.

حجت‌الاسلام عروجی با بیان اینکه پیروزی حق بر باطل حتمی است، خاطرنشان کرد: علت ماندگاری انقلاب اسلامی، پیروی مردم ایران از پیامبران الهی و معارف قرآن است، آنان برای خدا قیام کردند و از هیچ نیرویی هراس ندارند.

وی تأکید کرد: پس گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها، ملت ایران قدرتمندتر از گذشته و دشمنان آنان ضعیف‌تر از گذشته هستند، ابرقدرت‌هایی که از همه امکانات جهان مادی برخوردار بودند از هیچ تلاش برای شکست انقلاب اسلامی فروگذار نکردند، اما پس از ۴۰ سال هیچ دستاوردی نداشته‌اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ملت ایران درس استقامت در برابر ظلم را از امام راحل(ره) آموخته‌اند، یادآور شد: مجالس روضه امام حسین(ع) که همواره ابزاری برای  ترویج معارف اسلام و بیان مصائب شهدای کربلا بوده، امروز به یکی از مهمترین پشتوانه‌های انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام عروجی با بیان اینکه نخستین و مهمترین هدف دشمن در مقابله با انقلاب و ارزش‌های اسلامی، تضعیف مبانی خانواده است، تصریح کرد: جوان‌گرایی و رفع موانع ازدواج و فرزندآوری، مهمترین نیازهای جامعه برای مقابله با این دسیسه دشمنان است.

به گزارش ایمنا، در این همایش از ۲۳۱ نفر از بانیان مجالس روضه خانگی در شهرضا قدردانی شد.

کد خبر 369564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.