خبرهای خوش شهردار اصفهان برای مترو

شهردار اصفهان صبح امروز ( سه شنبه) در بازدید از ایستگاه‌های مترو میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) با شهروندان مسافر مترو هم صحبت شد و خبرهای خوشی به آن‌ها داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، طی این بازدید شهروندان پیشنهادهای خود را در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات مترو با شهردار شهرشان مطرح کردند همچنین برخی از آن‌ها انتقاداتی که به مترو و خطوط اتوبوسرانی داشتند را با شهردار در میان گذاشتند.

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در این بازدید در پاسخ به سئوالات شهروندان اظهار کرد: از فردا (روز چهارشنبه) با افزایش دو رام قطار، سرفاصله زمانی در کل روز با چهار دقیقه کاهش به ۱۱ دقیقه می رسد و در روزهای تعطیل پیش رو (دو جمعه آخر سال و روز ٢٩ اسفند) مترو از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۱:٣٠ به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد تا شهروندان بتوانند راحت‌تر امور مربوط به پایان سال خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: در جلسات هیئت مدیره قطارشهری، فعال شدن مترو در روزهای تعطیل سال آینده و همچنین افزایش تعداد کابین ها بررسی می شود. از فردا تعداد واگن های مترو اصفهان، افزایش می‌یابد و دو رام پنج واگن به مترو اضافه می‌شود؛ با اضافه شدن واگن‌ها می‌توانیم شاهد کاهش سرفاصله حرکت مترو باشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در سال آینده هم مانند سال ۹۷ ساعت حرکت مترو از ۶:۳۰ صبح تا ۲۱:۳۰ است، افزود: خوشبختانه روز به روز شاهد افزایش مسافران مترو هستیم، همین دو روز گذشته روزانه در حدود ۸۰ هزار مسافر از قطار شهری استفاده کردند. یقین دارم که با افزایش تعداد واگن ها این تعداد مسافر به روزانه ۱۰۰ هزار مسافر افزایش خواهد یافت.

وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان نکته‌های مثبت استفاده از مترو را مد نظر قرار دهند و با استفاده بیشتر از مترو به زیست‌پذیرتر شدن شهر کمک کنند.

کد خبر 369501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حححححححح IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    4 7
    خانمها را ازاقایان جدا کنید واگن خانمها زیاد کنید
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    1 0
    بعد این همه وقت 2 رام قطار! من خبر خوش خاصی ندیدم!
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    5 0
    اجازه دهیم با در کنار یکدیگر بودن نسل بعدی بفهمد که همه انسان هستند و زن و مرد فقط یک تعریف هست برای شناخت توانمندی ها
    • Kiana DE ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
      2 0
      کاملا با شما موافقم من به عنوان بک زن به خوبی میتوانم از خودم مراقبت کنم احتیاجی نیست مرا از بقیه جدا کنید
    • آذر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
      1 0
      اجازه دهیم با در کنار یکدیگر بودن نسل بعدی بفهمد که همه انسان هستند و زن و مرد فقط یک تعریف هست برای شناخت توانمندی ها
  • ماهان IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    3 0
    خانما برای اینکه اقایان مراعاتشان را می کنند وارد قسمت اقایان می شوند تا با این ترفند روی صندلی بنشینند. بله شما خوب بلدید از خوب مراقبت کنید!!!!
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    2 1
    یک سایت خصوصی جهت نشر سلایق شما نیست لطفا پنجره ذهنتان را باز کنید اینقدر بسته نگاه نکنید قرار نیست فقط نظرات موافق سلیقه شما وجود داشته باشد همه را انتشار دهید