آغاز عملیات آسفالت باند دوم محور بادرود_کاشان

نطنز- رییس اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: با اختصاص ۷۰۰ تن قیر، عملیات آسفالت ریزی باند دوم محور بادرود_کاشان به طول ۲۶ کیلومتر آغاز شد.

حامد موحدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، از آغاز عملیات آسفالت ریزی باند دوم محور بادرودکاشان به طول ۲۶ کیلومتر خبر داد و اظهار کرد: با پیگری مستمر نمایندگان مردم نطنز و کاشان همچنین مسئولان وزارت راه و شهرسازی و فشار افکار عمومی و رسانه‌ها عملیات اجرای آسفالت باند دوم محور پرتردد بادرود_کاشان به طول ۲۶ کیلومتر آغاز شد.
 

به گزارش ایمنا، جاده بادرود _کاشان یکی از جاده‌های پرخطر کشور است که روزانه تصادفات رانندگی زیادی در این مسیر رخ می‌دهد به گونه‌ای که یکی از آرزوهای دیرینه مردم بادرود و کاشان دو بانده شدن این جاده است.

این جاده دو طرفه راه اصلی و ترانزیت تهران - بندرعباس نیز هست و روزانه صدها و بلکه هزاران خودروی سبک و سنگین و تریلر از این مسیر تردد می کنند و با دو بانده شدن این مسیر، علاوه بر کاهش آمار تلفات و سوانح جاده‌ای در این محور، ترافیک و مدت زمان سفر نیز کاهش می‌یابد.

باند دوم جاده کاشان-بادرود به طول ۵۳ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر آن در حوزه کاشان و ۱۸ کیلومتر آن در حوزه نطنز قرار دارد، البته ۱۸ کیلومتر آن در سال ۹۴ افتتاح شد.
جاده بادرود – کاشان که به جاده مرگ شهرت یافته است، بسیاری از خانواده ها را داغدار کرده و آخرین مورد آن نیز مرگ سه تن از شهروندان بادرودی بود که هفته گذشته با سواری پراید در برخورد با تریلر اتفاق افتاد.  

کد خبر 369498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.