حدادی فر: فشار زیادی روی ذوب آهن است

کاپیتان تیم ذوب آهن معتقد است فشار روی ارکان این تیم از بازیکنان تا مدیر عامل بسیار زیاد است و این تیم با کسب برد از زیر این فشار خارج خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل الزوراء عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۹۰ دقیقه سوار بر بازی بودیم ولی گل نزدیم. نیاز به برد داریم، توپ ها تبدیل به گل شود از این شرایط درخواهیم آمد.  

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ایران ادامه داد: فشار روی تیم زیاد است، از بازیکنان تا مربی و مدیرعامل این فشار را احساس می کنند. نیاز به برد داریم تا از این شرایط خارج شویم.  

وی ضمن تشکر از زحمات بازیکنان و مربیان افزود: امیدوارم تماشگران از نحوه بازی تیم راضی باشند و حمایت کنند تا از این شرایط خارج شویم.  

حدادی فر درباره داوری و نحوه بازی تیم مقابل خاطر نشان کرد: این سبک بازی طبیعت فوتبال تیم های حوزه خلیج فارس است. الزورا برای مساوی به زمین آمده بود اما گله ای از این بابت نیست و ما باید روی توپ های خودمان بیشتر دقت می کردیم.  

هافبک تیم ذوب آهن افزود: تیم خوبی داریم و فوتبال خوبی ارائه می دهیم که امروز این را نشان دادیم. تمام تلاش خود را می کنم که بازی ثمر بخشی انجام دهیم.  

وی مشکل ذوب آهن را در گلزنی دانست و گفت: در تیم مشکل گلزنی وجود دارد و از من هافبک تا مدافع و مهاجم در این مسئله ضعف داریم. انشالله بتوانیم با برطرف کردن نواقص در لیگ و جام باشگاه ها نتیجه بهتری بگیریم.

کد خبر 369453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.