رأی کمیته انضباطی را می‌پذیریم

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: درصورتی که کمیته انضباطی رأی به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر دهد ما این رأی را می‌پذیریم.

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طبق حکم کمیته انضباطی باید بازی گیتی‌پسند در مرحله فینال لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار شود، اظهار کرد: با توجه به حکم موقتی که از کمیته انضباطی به ما ابلاغ‌شده است، هواداران گیتی‌پسند نمی‌توانند روز پنجشنبه -۱۶ اسفندماه- که گیتی‌پسند در دور برگشت فینال لیگ برتر میزبان مس سونگون است به ورزشگاه بیایند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

وی ادامه داد: روز گذشته (یکشنبه) جلسه‌ای در کمیته انضباطی در رابطه با گیتی‌پسند برگزار شد که به اتفاق مدیر حقوقی باشگاه در این جلسه شرکت کردیم و دفاعیات خودمان را به اعضای این کمیته ارائه دادیم و منتظر رأی کمیته انضباطی هستیم؛ درصورتی که کمیته انضباطی رأی به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر دهد ما این رأی را می‌پذیریم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در مورد محرومیت دو جلسهای او از همراهی تیم و ورود به ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات تیم، گفت: طبق توضیحاتی که به کمیته انضباطی ارائه دادیم رأی صادر شد لک، سرمربی تیم توبیخ کتبی و من هم دو جلسه از همراهی تیم فوتسال گیتی‌پسند محروم شوم. در بازی نخست تیم داخل ورزشگاه نرفتم و فینال لیگ برتر نیز در ورزشگاه حضور نخواهم داشت و به رأی کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم.

عراقی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا این نوع برخوردها احتمال حضور تیم‌های خصوصی را در لیگ برتر فوتسال کاهش نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی و دولتی تفاوت زیادی ندارد، زمانی که یک شرکت خصوصی در لیگ برتر فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کند و بعد از گذشت ۲۶ هفته در صدر جدول، جواز حضور در فینال لیگ برتر را به دست می‌آورد، نباید این‌گونه برخورد شود.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی هواداران در فوتسال، اظهار کرد: فحاشی این مشکلات که هواداران در ورزشگاه به بازیکنان فحاشی می‌کنند در اصفهان، تبریز، اهواز، قم و غیره وجود دارد؛ امیدوارم با فرهنگ‌سازی، این رفتارها اصلاح شود و دیگر شاهد حرکت‌های ناشایست از سوی هواداران تیم‌ها نباشیم.

کد خبر 369428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.