کمپ ویژه عشایری ایجاد می‌شود

شهرضا - بخشدار شهرضا از برپایی کمپ ویژه عشایری در این شهرستان در ایام نورز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حسین بهزادفر امروز (دوشنبه) در جلسه کمیته روستایی ستاد خدمات سفر این شهرستان، اظهار کرد: باتوجه به واقع شدن این شهرستان در محور مواصلاتی شمال به جنوب کشور تنها در ایام نوروز، روزانه بیش از ۳۵ هزار تردد خودرویی انجام می‌شود، بنابراین باید تدابیر لازم برای اسکان، استفاده از مناطق گردشگری و روستایی اندیشیده شود.

وی از جانمایی پنج کمپ‌ نوروزی در این شهرستان خبر داد و افزود: این کمپ‌ها در محور اصفهان به شیراز، ورودی روستاهای مهیار، قصرچم و امامزاده علی اکبر ایجاد می‌شود و بخش خصوصی نیز متقاضی استقرار کمپ در ورودی شهر منظریه شده است.

بخشدار شهرضا هدف از  برپایی کمپ‌ها و استراحت گاه‌های نوروزی را پیشگیری از بروز سوانح جاده‌ای و معرفی روستاها به مسافران نوروزی دانست و افزود: غرفه‌های ویژه برای ارائه محصولات، صنایع دستی و غذاهای محلی روستایی شهرستان پیش‌بینی شده است در حالی که امسال برای نخستین بار، کمپ ویژه عشایری نیز ایجاد می‌شود.

بهزادفر از استقرار ایستگاه سلامت در مجاورت روستاهای مهیار و امین‌آباد خبر داد و یادآور شد: مناطق روستایی شهرستان به ویژه روستاهای هدف گردشگری اسفرجان و هونجان، مقصد مناسبی برای مسافران داخل و خارج شهرستان در ایام نوروز است.

کد خبر 369379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.