پیشنهاد ایجاد فضایی برای شرکت‌های عمانی در پارک‌های علم و فناوری

معاون توسعه فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: امیدواریم فعالیت های شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی با عمان گسترش پیدا کند و فضایی در پارک شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یا در شهرهای دیگر به شرکت های عمانی اختصاص داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد امیدی امروز_ یک شنبه ۱۲ اسفندماه_ در مراسم افتتاحیه هفته مسقط در اصفهان اظهار کرد: علاوه بر شهرک علمی و تحقیقاتی یک مرکز  نوپا در مجاورت دانشگاه صنعتی اصفهان وجود دارد که سعی در تولید ثروت از دانش را دارد.

وی با بیان اینکه شهرک علمی و تحقیقاتی ساختاری مناسب را برای فعالیت شرکت ها فراهم کرده، افزود: این تجربه از ۲۰ سال پیش آغاز شده و ساختار مناسبی را برای فعالیت این دانشجویان ایجاد کرده است.

معاون توسعه فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ادامه داد: در حال حاضر بیشتر از ۵۰۰ شرکت موفق در شهرک علمی و تحقیقاتی وجود دارد که تعداد آنها در حال افزایش است و خوشبختانه امروز از طریق مناسبات بین الملل دانش و تجربه خود را به اشتراک گذاشته ایم.

وی با بیان اینکه در سال ۲۰۱۵ در شهر مسقط عمان در این زمینه تجربه خوبی کسب کردیم و این تجربه سبب شد بعد از آن برنامه هایی با ۲۰ شرکت در قالب تور تجاری داشته باشیم، تصریح کرد: شهرک علمی و تحقیقاتی ارتباطات گسترده ای و تفاهم نامه های همکاری زیادی داشته و آموزش هایی در عمان، نیجریه و چین ارایه کرده است.

امیدی ابراز امیدواری کرد: فعالیت های شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی با عمان گسترش پیدا کند و فضایی در پارک شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یا در شهرهای دیگر به شرکت های عمانی اختصاص داده شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم مدیران شرکت های برتر شهرک علمی و تحقیقاتی، ۵۰ سرمایه گذار عمانی و سرمایه گذارانی از کشور عراق حضور داشتند.

در پایان مراسم نیز هر دو طرف ایرانی و عمانی لوح هایی به رسم یادبود به یکدیگر اعطا کردند تا خاطره حضور در این مکان در ذهن آنان نقش ببندد.

جلسات تخصصی مدیران شرکت های عمانی و ایرانی در روزهای آینده و در هتل آسمان برگزار می شود.

کد خبر 369354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.