پیش فروش بلیط اتوبوس های نوروزی آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس ها از روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه سال جاری برای ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در جلسه هم اندیشی تشکل های مسافربری استان اصفهان ویژه نوروز اظهار کرد: پیش فروش بلیط های نوروزی چه به صورت اینترنتی یا حضوری باید با ضمانت ارائه خدمات در زمان سفر باشد.

وی با تاکید بر رعایت حقوق مسافر در این ایام اضافه کرد: مدیران فنی شرکت های مسافربری باید نظارت خود بر مسائل فنی اتوبوس ها را در این ایام دوچندان کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خواستار همکاری همه جانبه بخش خصوصی برای کاهش تصادفات جاده ای شد و گفت: تمام دستگاه های متولی امر به خصوص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای جلوگیری از تصادفات و برقراری تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی استان ، آماده باش هستند.

خضری با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیط اتوبوس در این ایام خاطرنشان کرد: طرح ویژه نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی مسافر از اسفندماه سال جاری آغاز و تا نیمه اول فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

در ادامه این جلسه بخش خصوصی به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداخت و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و بهبود اوضاع ارائه شد.

کد خبر 369342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.