خداحافظی‌ام کاملاً جدی بود

بازیکن تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: مثل همه ورزشکاران تلاش می‌کنم تا در رشته تیراندازی باکمان سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را به دست آورم.

زینب ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال ۹۷ سعی کردیم مثل سال‌های گذشته یک تیم قوی و خوب ببندیم تا جایگاه قهرمانی که سال ۹۶ در لیگ برتر والیبال نشسته به دست آوردیم را حفظ کنیم چراکه حفظ قهرمانی از قهرمان شدن سخت‌تر است.

وی با بیان اینکه خداحافظی‌ام از تیم ملی والیبال نشسته کاملا جدی بود و سال ۹۷ فقط در سطح باشگاهی بازی کردم، ادامه داد: به خاطر مشکلات جسمی‌ از تیم ملی والیبال نشسته خداحافظی کردم که بدترین خاطره‌ ورزشی‌ام در سال ۹۷ هم بود اما به خاطر اینکه نمی‌توانستم از ورزش دور باشم، در رشته تیراندازی با کمان مشغول به فعالیت شدم.

بازیکن تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در پاسخ به اینکه چرا رشته تیراندازی باکمان را انتخاب کرد، تصریح کرد: بعد از بازی‌های جاکارتا بود که به این فکر افتادم چه رشته‌ای را بعد از والیبال نشسته انتخاب کنم. چون که در گذشته به صورت تفریحی در ورزش تیراندازی باکمان فعالیت داشتم، سعی کردم تمریناتم را در این ورزش بیشتر کنم و در مسابقه رکوردگیری که از سوی فدراسیون اعلام شده بود توانستم رکورد خوبی ثبت کنم و به تیم ملی تیراندازی با کمان دعوت شوم که بهترین اتفاق‌ ورزش‌ام در سال ۹۷ بود.

ملکی در مورد مقام‌هایی که در سال ۹۷ کسب کرده است، گفت: سال گذشته با تیم ملی والیبال نشسته در تورنمنت بازی‌های جهانی به مقام نهم دست یافتیم؛ همچنین مدال نقره بازی‌های جاکارتا را به دست آوردیم؛ با نام سپاهان در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته قهرمان شدیم.

بازیکن تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در رابطه با برنامه‌اش برای امسال و زمان شروع تمریناتش، اظهار کرد: امسال برای تمامی ورزشکاران دنیا سال مهمی است زیرا همه برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو تلاش می‌کنند. از دوم فروردین ماه تمریناتم را شروع کردم  و مثل همه ورزشکاران سعی می‌کنم سهیمه المپیک را در رشته تیراندازی باکمان به دست آورم.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهد در پارالمپیک یا حتی المپیک صاحب مدال شود، گفت: امیدوارم در رشته تیراندازی با کمان به این هدف که برایم اهمیت زیادی دارد، برسم.

کد خبر 369331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.