امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۳۴۵ حادثه دیده

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: تیم‌های عملیات امداد و نجات هلال احمر استان طی هفته گذشته به ۳۴۵ حادثه دیده امدادرسانی کرده‌اند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ پنجم تا ۱۲ اسفندماه هشت حادثه مربوط به برف و کولاک، ۲۸ مورد حادثه جاده‌ای،  ۱۵ مورد حادثه شهری، ۱۷ مورد خدمات حضوری و یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه به ۳۴۵ نفر طی یک هفته اخیر امدادرسانی شده است، افزود: مجموع خدمات امدادی ارائه شده برای حادثه دیدگان شامل توزیع پک‌های آماده و بسته غذایی بوده است که توزیع تعداد ۱۲۹ بسته در هفته گذشته گزارش شده است.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خصوص اعزام تیم‌های عملیاتی و تجهیزات برای امداد رسانی به حادثه دیدگان تصریح کرد: مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده ۷۸ تیم و ۲۰۴ نفر امدادگر بوده است که با استفاده از ۶۸ دستگاه نسبت به امدادرسانی اقدام کرده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت پنج دقیقه بوده و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه حادثه ۹ دقیقه بوده است.

کد خبر 369282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.