حضور یک هزار فعال قرآنی در مسابقات قرآنی شهرضا و دهاقان

شهرضا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی شهرستان‌های شهرضا و دهاقان با حضور هزار و ۱۰۰ فعال قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سعید طبیبیان ظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک هزار و ۱۰۰ نفر از فعالان قرآنی شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم و در سه بخش کتبی و شفاهی و الکترونیکی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی از حضور ۵۶۸ نفر در آزمون کتبی این رویداد قرآنی خبر داد و افزود: بخش کتبی این مسابقات در حوزه‌های امتحانی دانشگاه آزاد شهرضا و دبیرستان حضرت زینب(س) دهاقان برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا اضافه کرد: آزمون شفاهی نیز با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز در رشته‌های حفظ قرآن کریم، از ساعت هشت الی ۱۲ صبح روز ۱۶ اسفندماه در امامزاده شاهرضا(ع) برگزار می‌شود.

طبیبیان با بیان اینکه قرآن پژوهان علاقه‌مند به شرکت در رشته جزء ۳۰ از  ۱۸ اسفندماه در دارالقرآن‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های شهرضا و دهاقان به رقابت می‌پردازند، یادآور شد: آزمون الکترونیکی این دوره نیز با حضور ۱۲۰ فعال قرآنی به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش ایمنا، آزمون سراسری قرآن با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارتخانه‌های فرهنگ وارشاد اسلامی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 369190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.