۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
جشنواره روح الله دائمی خواهد شد

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: هدف از برپایی این جشنواره اشاعه افکار و سیره امام خمینی (ره) با زبان هنر و تئاتر  است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم اختتامیه دومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله امروز _جمعه ۱۰ اسفندماه_ با حضور مسئولان در تالار هنر اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام عباس کمساری، دبیر جشنواره و مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اصفهان با اشاره به حضور فعال هنرمندان و به خصوص جوانان در این دوره از جشنواره، اظهار کرد: از هنرمندان و جوانان حاصر در این دوره تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره، ادامه داد: هدف از برپایی این جشنواره اشاعه افکار و سیره امام خمینی (ره) با زبان هنر و تئاتر  است.

حجت الاسلام کمساری گفت: موفقیت آثار برگزیده دوره گذشته در جشنواره‌های معتبر دیگر و اجراهای متعدد دیگر  بیان‌کننده کیفیت بالای آثار حاضر در این جشنواره است.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره روح الله دائمی خواهد شد سومین دوره این جشنواره نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام علی کمساری، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در این مراسم اظهار کرد: اخلاق گم گشته همواره تاریخ بشریت بوده و به نظر می رسد امروز بیش از هر زمان دیگری دغدغه اخلاق مداری در جامعه حس می شود.

وی ادامه داد: اخلاق کعبه آمال و هدف همه انبیا و اولیای الهی بوده است.

کمساری با بیان اینکه هنر می تواند گشمده جامعه بشر را پیدا کند، گفت: زبان هنر بی نظیر ترین زبان است که مرز جغرافیایی ندارد و قابل فهم تر است.

معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اضافه کرد:  هنر وظیفه‌ای ذاتی دارد اخلاق مرز حقیقی انسانیت است و فلسفه در وجود امام (ره) به تکامل رسیده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این جشنواره بتواند در سایه استمرار و اعتماد هنرمندان به درختی ثمر ده بدل شود.

کمساری افزود:جشنواره سال آینده به صورت منطقه ای برگزار می شود و به سمت توسعه حرکت خواهیم کرد.

در این مراسم از خانواده استاد فقید علیرضا زهادی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 369123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.