رییس جمهور کابینه خود را برای مقابله با جنگ اقتصادی هماهنگ کند

برخوار- امام جمعه دولت آبادبا بیان اینکه رییس جمهور باید کابینه خود را برای مقابله با جنگ اقتصادی هماهنگ کند، ادامه داد: اولین شرط پیروزی در این جنگ، هماهنگی مجموعه دولت است تا بتوانیم در مقابله اقتصادی دشمن پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دولت آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به سفر رییس جمهور سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری و رییس جمهور اشاره و اظهار کرد: این سفر از چند وجه اهمیت ویژه‌ای داشت که از آن جمله می‌توان به دادن پاسخ کوبنده به کسانی که تمامی قوا و امکانات خود را بسیج کرده بودند تا حکومت بشار اسد را سرنگون کنند اشاره کرد.

وی در خصوص دومین پیام این سفر گفت: برخی اعراب مرتجع سعی می‌کنند که به بهانه کمک‌های اقتصادی، بشار را از ایران جدا کنند، اما بشار با سفر خود به ایران پیام داد که حاضر نیست ایران را رها کند و چشم به کمک‌های مالی آنها داشته باشد.

امام جمعه مرکز شهرستان برخوار پیام سوم را خطاب به اسرائیل عنوان کرد و گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفری به روسیه داشت که روسیه را متقاعد کند به سوریه فشار بیاورد و سوریه از ایران جدا شود اما سفر بشار این پیام را داشت که حاضر نیست از ایران جدا شود و از طرفی رییس جمهور روسیه هم به نتانیاهو گفت که به جای تمرکز روی ایران به روابط دو جانبه فکر کند.

 وی همچنین با بیان اینکه گرانی دلار در چند روز اخیر و تلاطم در بازار ناشی از ناهماهنگی وزرا با بانک مرکزی بود ، ادامه داد: چند وزیر اعلام کردند مردم هر چه می‌خواهند جنس‌هایی که در بازار کمبود بود را وارد کنند در این شرایط تقاضا برای ارز زیاد و دلار گران شد و به تبع آن گرانی دوباره ای ایجاد شد که به ضرر مردم بود.

محمود آبادی با بیان اینکه رییس جمهور باید کابینه خود را برای مقابله با جنگ اقتصادی هماهنگ کند، ادامه داد:  اولین شرط پیروزی در این جنگ، هماهنگی مجموعه دولت است تا بتوانیم در مقابله اقتصادی دشمن پیروز شویم.

وی همچنین به دیدار بی نتیجه دو رییس جمهور آمریکا و کره شمالی اشاره کرد و گفت: این دیدار بار دیگر اثبات کرد، آمریکا به دنبال ضعیف و نابود کردن کشورها است و با اینکه کره شمالی کوتاه آمد ولی ترامپ به آن راضی نشد.

امام جمعه دولت آباد اضافه کرد: آمریکا به دنبال منافع خود و نابود کردن قدرت هر کشوری است که در مقابل آنها بایستد، هوشیاری کشورها می‌تواند آمریکا را در اجرای این طرح ها ناکام کند.

کد خبر 369107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.