۳۰۰ میلیارد تومان برای بیمه زنان بدسرپرست اختصاص یافت

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون تلفیق برای مسکن معلولان افزایش اعتبارات را مدنظر قرار داده‌ایم و برای بیمه زنان بدسرپرست نیز ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامران پیش از ظهر امروز (جمعه) در جشنواره ازدواج یکصد زوج ناشنوا در سالن همایش‌های مقبره علامه مجلسی اصفهان اظهار کرد: ازدواج سنتی حسنه است که باید در زمان مناسب و همراه با قناعت انجام شود، چنین جشنواره‌هایی سبب ترویج این امر می‌شود.

وی با بیان اینکه وام ازدواج تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای هر نفر افزایش یافت اضافه کرد: افرادی که تا کنون دو سال از تاریخ عقد آنها گذشته نیز می توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی خیال می‌کنند اگر کسی معلولیتی داشت، توانمندی خاصی ندارد اما مشاهده دستاوردهای این قشر گمنام و دوست داشتنی همیشه لذت‌بخش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حکومت باید نگاه خود را به معلولان تغییر دهد زیرا نباید خیال کنیم تنها افرادی که معلولیت ندارند برای جامعه مفید هستند؛ اگر کسی از لحاظ جسمی سالم بود اما برای جامعه آسیب‌زا باشد چه فایده‌ای دارد؟

کامران لایحه حمایت از معلولان را مهم‌ترین اقدام برای معلولان دانست و توضیح داد: همه دستگاه‌ها موظف هستند سه درصد از استخدام خود را به این افراد اختصاص دهند و با همکاری بهزیستی باید از دستگاه‌هایی که افراد معلول توانمند را به‌کار نمی‌گیرند این امر را مطالبه کرد.

وی اضافه کرد: امسال برای این لایحه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده که در کمیسیون تلفیق پیشنهاد افزایش هزار میلیاردی را داده‌ایم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کمیسیون تلفیق برای مسکن معلولان افزایش اعتبارات را مدنظر قرار داده‌ایم و برای بیمه زنان بدسرپرست نیز ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

کد خبر 369092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.