اکبری: حجم عملیات انجام شده قابل تصور نبود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: این حجم عملیات که امروز شاهد هستیم هرگز قابل تصور نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نعمت الله اکبری امروز _پنجشنبه ۹ اسفند ماه_ در مراسم آغاز عملیات عمرانی خط دو مترو اظهار کرد: خدا را شاکریم که در این زمان یکی از اقدامات اساسی و زیربنایی در شهر اصفهان با همت مدیریت شهری و کارشناسان شهرداری اصفهان آغاز شده است.

وی افزود: سال گذشته در این ایام بود که در تماسی با شهردار اصفهان در خصوص شرایط راه اندازی خط دو قطار شهری و تامین اعتبار پروژه صحبت کردیم، علی رغم برخی گلایه‌های کارشناسان حوزه زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به خط یک قطار شهری، به طور حتم این وعده که خط دو با تجربه انباشته شده مدیریت شهری و همت عالی شهرداری متفاوت اجرا خواهد شد، عملی می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان تصریح کرد: این حجم عملیات که امروز شاهد هستیم هرگز قابل تصور نبود، اما با افتخار می توانیم به مدیریت برنامه و بودجه کشور بکوییم که این امکان وجود دارد که وعده ما سر موعد به نتیحه برسد، البته مردم استحقاق خدمات بیشتری دارند.

اکبری اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مدیریت شهری با تمام توان، خط دو مترو را زودتر از موعد به نتیجه برساند، زیرا شرایط بودجه در حوزه زیربنایی حمل و نقل از دو سال پیش بهبود یافته و همچنان دستور کار نظام بودجه در حوزه زیربنایی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امید مردم اصفهان به تکمیل این خط بوده و بسیار خرسندم که انتقادات مطرح شده به خط یک در خط دوم مترو مد نظر قرار گرفته شده است.

کد خبر 369030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.