اعتبارات مقابله با ریزگردها در خوزستان افزایش یافت/بلاتکلیفی مدارس تخریب شده بوشهر

در بسته خبری امروز از مرگ چترباز قشمی تا سرشماری اتباع بیگانه هرمزگان و نسخه نویسی هوشمند در بوشهر را بخوانید

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود، در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

هزینه برگزاری نکوداشت بوشهر در حد سنگ‌فرش پیاده‌رو خیابان کوچک است

بوشهر: طاهره شمشیری ، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: مبلغ پیش بینی شده برای برگزاری نکوداشت هفته بوشهر در حد سنگ‌فرش پیاده‌رو یک خیابان کوچک شهر یا خرید یک المان برای شهر است.

آغاز نسخه‌نویسی الکترونیک در استان بوشهر

بوشهر: طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت: با توجه به الزام قانونی نسخه نویسی الکترونیک از امروز این پروژه در استان بوشهر آغاز می‌شود.

بلاتکلیفی دو مدرسه سه سال پس از تخریب

بوشهر: بهروز خواجه، نائب رئیس شورای اسلامی جزیره خارک گفت: طی یک ماه گذشته در خصوص دو مدرسه تخریب شده شهید مطهری و ۱۷ شهریور انتقاداتی وارد گردید که متاسفانه هنوز در خصوص رفع آنها هیچ قدمی برداشته نشده و حتی صحبتی نیز از سوی متولیان آموزش و پرورش خارک و استان نبوده و نیست.

************************************************************************************

اعتراض شدید جراره به واگذاری غلط مزارع پرورش میگو

هرمزگان: ابوالقاسم جراره، نماینده پیشین بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندر خمیر به نحوه عملکرد دولت در اعطای منابع عمومی به افراد خاص اعتراض کرد.

سقوط مرگبار یک چترباز در دیرستان قشم

هرمزگان: سجاد صادقی، رییس اورژانس قشم گفت: چترباز ۴۵ ساله تهرانی در منطقه دیرستان جزیره قشم سقوط کرد و در دم جان باخت.

اجرای طرح سرشماری اتباع بیگانه شاغل در هرمزگان با همکاری اتاق اصناف

هرمزگان: منصور نبی‌زاده، مدیرکل امور اتباع بیگانه و مهاجرین استان هرمزگان از اجرای طرح سرشماری اتباع شاغل کشورهای افغانستان و عراق در استان هرمزگان با همکاری اتاق اصناف خبر داد.

*************************************************************************************

ادامه کار از آیت‌الله جزایری

خوزستان: محمدرضا ایزدی، عضو شورای شهر اهواز در جلسه این شورا گفت: تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین، حوزه علمیه امام خمینی(ره)، شبکه جهانی الاهواز و ایجاد اتحاد بین اقوام خوزستان از مهم‌ترین اقدامات آیت‌الله جزایری در خوزستان است. از آیت‌الله جزایری درخواست داریم در کسوت نمایندگی ولی‌فقیه که یادگار رهبر کبیر انقلاب است نقش پدری را همچون گذشته ادامه دهد.

پاساژ خلیج‌ فارس اهواز طعمه حریق شد

خوزستان: علی تراب پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: پاساژ تجاری خلیج‌فارس واقع در خیابان کتانباف (نادری) اهواز بامداد امروز طعمه حریق شد.

اعتبارات مقابله با ریزگردها در سال ۹۸ بیش از بودجه عمرانی خوزستان است

خوزستان: عباس پاپی زاده، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعتباراتی که برای مقابله با ریزگردها در نظر گرفته شده است از کل بودجه عمرانی خوزستان در سال ۹۸ بیشتر است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیون دلار ارز نیمایی معادل ۸۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به خوزستان گفت: از این میزان ۵۰ میلیون دلار به‌منظور کنترل ریز گردها و ۵۰ میلیون دلار دیگر به‌منظور اصلاح، تعمیر، نوسازی و بازسازی شبکه برق خوزستان و پایداری در مقابل ریزگردها اختصاص پیدا کرد که در سال ۹۸ اجرایی می‌شود.

کد خبر 368999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.