جمهوری اسلامی قربانی نظام پولشویی در دنیا شده است

استاندار اصفهان در جلسه شورای اسلامی استان تاکید کرد: با توجه توطئه های دشمنان، کشور در شرایط سختی قرار دارد و باید براساس واقعیت های موجود خواسته ها و مطالبات مطرح شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی، در جلسه شورای اسلامی استان با اشاره به مشکلات آب استان، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، مصوبه تشکیل ستاد احیای زاینده رود در هیأت دولت به تصویب رسید و اگر این قبیل اقدامات ۱۵ سال پیش به جد پیگیری می شد، امروز شاهد این وضعیت نبودیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شرایط امروز کشور یکی از سخت ترین شرایط بعد از انقلاب است؛ افزود: جمهوری اسلامی قربانی نظام پولشویی در دنیا شده است.

وی با اشاره به اینکه باید براساس واقعیت های موجود خواسته‌های خود را مطرح کنیم، اظهار کرد: امروز در شرایط تحریم به سر می بریم که واقعیتی تلخ است و باید بدانیم که با توطئه های دشمنان کشور در شرایط سختی قرار دارد.

رضایی با بیان اینکه باید به خواسته ها به حق مردم جهت داده شود و ایجاد ناامیدی در کشور نشود، تصریح کرد: شورای اسلامی استان فرصتی است برای کمک به مدیریت استان و برای حضور بیشتر در این گونه جلسات اعلام آمادگی می کنم.

استاندار اصفهان با اشاره به استعفای وزیر امور خارجه گفت: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان چهره ای لایق، فرهیخته و بین المللی است و از ریاست جمهور می خواهیم به هر طریق ممکن با استعفای ایشان مخالفت داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه گزینه هایی برای پست های مدیریتی استان که با سرپرست اداره می شوند به وزارت کشور پیشنهاد شده و این وزارتخانه در حال بررسی است، افزود: گزینش افراد پیشنهادی در حال انجام است و مشکلی از جانب استان وجود ندارد.

استاندار اصفهان به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید برای رونق سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و افزود: اختیارات لازم به این افراد واگذار شده است.

رضایی خاطر نشان کرد: تا جایی که قانون اجازه می دهد اختیارات جهت تسریع در کار مردم و کاهش بورکراسی اداری واگذار خواهد شد و باید تلاش شود که روند انجام کارها تسهیل شود.

مدیر ارشد استان همچنین از اقدامات لازم برای رفع آلودگی هوا ناشی از پالایشگاه ها خبر داد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته در آینده آلودگی این مناطق رفع خواهد شد.

شایان ذکر است اعضای شورای اسلامی استان گزارشی از وضعیت و مشکلات شهرستان ها ارائه و استاندار اصفهان و مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی نیز اقدامات صورت گرفته پیرامون این مشکلات را بیان کردند.

کد خبر 368925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.