آذر افروز: حضور روحانیون در کنار یگان‌های نظامی تاثیرگذار است

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: حضور روحانیون در کنار یگان‌های نظامی تاثیر گذار است که موجب ترویج فرهنگ اسلام و افزایش ولایت مداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر محسن آذر افروز امروز -چهارشنبه ۸ اسفندماه- در مراسم تودیع و معارفه ارشد عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری که در سالن کوثر ارتش برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که انتخاب مسئولان عقیدتی سیاسی از بین روحانیون موجب معنویت افزایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان عقیدتی سیایی وظیفه‌دارند که در یارگیری و یار پروری برای امام زمان(عج) تلاش کنند، افزود: این امر مستلزم گشاده‌رویی، دوری از تجملات و پیروی از خط رهبر است. حضور روحانیون در کنار یگان‌های نظامی تاثیر گذار است که موجب ترویج فرهنگ اسلام و افزایش ولایت مداری می‌شود.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: قریشی در دوران حضورش به عنوان ارشد سیاسی عقیدتی آجا توانست با عزمی راسخ در کنار یگان‌های ارتش حضور داشته باشد و با اراده‌ای پرتلاش و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر به وظایفش عمل کند. امیدوارم ایشان در مسیر انقلاب موفق و پایدار باشند.

کد خبر 368924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.