کمبود اعتبارات اجرای طرح‌های عمرانی را با مشکل روبه رو کرده است

دهاقان - سرپرست شهرداری دهاقان گفت: کمبود اعتبارات و افزایش بدهی شهرداری، باعث شده طرح‌های عمرانی پیشرفت رضایت بخشی نداشته باشد.

نادر بدریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، اظهار کرد: با وجود بدهی و نبود نقدینگی پیشرفت خوبی در زمینه آسفالت معابر شهر داشته ایم، اما همچنان طرح های عمرانی به کندی پیش می رود و پیشرفت رضایت بخشی نداشته است.

وی با اشاره به احداث سالن اجتماعات آرامستان باغ فردوس، گفت: این ساختمان حدود پنج سال است که در دست احداث بوده و تاکنون عملیات سوله سازی، دیوارکشی و اجرای فونداسیون و نماکاری داخل سالن انجام شده البته برای ادامه و تکمیل این پروژه نیاز به اعتبار داریم.

سرپرست شهرداری دهاقان افزود: این پروژه تاکنون بیش از ۱۱ میلیارد ریال هزینه در برداشته است که امیدواریم با کمک خیران بتوانیم هرچه سریع‌تر سالن اجتماعات آرامستان باغ فردوس را به اتمام برسانیم، البته انتظار می رود تا نیمه دوم سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

بدریان خاطرنشان کرد: احداث این مجموعه یکی از مطالبات مردم شهر دهاقان بوده که با تمام تلاش هایی که در این مدت انجام شده تاکنون ۳۰ هکتار از فاز نخست آرامستان باغ فردوس دهاقان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کد خبر 368851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.