تجهیزات امداد و نجات افزایش می‌یابد

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: لازم است امکانات شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله امداد و نجات افزایش یابد، زیرا به دلیل میزبانی خوب این شهرستان در سالیان گذشته، امسال مسافران بیشتری به آن سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد ظهر امروز (دوشنبه) در نشست مشترک معاونان هلال‌احمر منطقه جنوب استان، با اشاره به فرهنگ دیرینه این شهرستان، اظهار کرد: شهرضا، در سراسر استان اصفهان به عالم‌پروری و حکمت مشهور است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان، تصریح کرد: استقرار شهرضا در مسیر جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور باعث شده تا آمار تصادفات و آسیب‌های اجتماعی آن در بعضی ایام سال افزایش یابد.

وی با بیان اینکه امنیت، مهمترین ویژگی شهرضا است، خاطرنشان کرد: مسئولان همواره به دنبال پیشگیری از بروز حوادث و سوانح هستند، اما برخورداری از امکانات لازم، آمار تلفات جانی و مالی ناشی از سوانح را کاهش می‌دهد.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: امکانات امدادی هلال‌احمر شهرستان در مواقع مختلف از جمله بروز بحران و سیل در مناطق عشایری شهرستان، خدمات زیادی ارائه کرده است.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه مسئولان این شهرستان با اعتبارات شهرستانی، خدمات ملی ارائه می‌دهند، تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز امسال، به دلیل سردی هوا در شمال کشور، تعداد زیادی از مسافران به سمت جنوب حرکت کنند  که شهرضا یکی از شهرهای اصلی محل عبور یا مقصد این مسافران است.

وی تأکید کرد: لازم است امکانات شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله امداد و نجات افزایش یابد، زیرا به دلیل میزبانی خوب این شهرستان در سالیان گذشته، امسال مسافران بیشتری به آن سفر می‌کنند.

کد خبر 368700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.