میزبان و میهمان دیگر مهم نیست، همه برای نتیجه می‌جنگیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو گفت: میزبان یا مهمان بودن در این مرحله از بازی‌ها مهم نیست چراکه هر تیمی تلاش می‌کند بهترین نتیجه را بگیرد؛ ما هم تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی به دست آوریم.

سپیده جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص باخت تیمش مقابل هیرو تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان، اظهار کرد: هر بازی برد و باخت دارد؛ در دقایقی از بازی از سوی داوران سوت‌هایی زده شد که نتیجه بازی را عوض کرد؛ باخت یک تیم می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد و امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم جبران کنیم.

وی افزود: شرایط تیم خوب است؛ دو نفر از بازیکنانم آسیب‌دیدگی خفیفی دارند که هنوز مشخص نیست به بازی این هفته برسند؛ امیدوارم در این بازی تمام برنامه‌ریزی و اهدافی که داریم را بتوانیم در زمین پیاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو با اشاره به اشتباهات تیمش در بازی مقابل هیرو، تصریح کرد: بچه‌ها در بازی هفته گذشته خیلی خوب ظاهر شدند و آمار بازی هم نشان‌دهنده برتری تیم ما در این دیدار است اما بازی و عملکرد بازیکنان دو موضوع به هم وابسته است.

جعفری گفت: در این یک هفته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و توانسته‌ایم نقاط ضعفمان را پوشش دهیم تا برای یک بازی خوب همراه با نتیجه، آماده باشیم.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به میزبانی هیرو در این دیدار شرایط بازی برای نامی‌نو سخت‌تر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در بازی هفته گذشته هم ما میزبان بودیم ولی تیم هیرو نتیجه گرفت؛ ما از شرایط میزبانی خود استفاده بهینه کردیم و بُرد از آن ما بود ولی با وجود برخی مسائل بازی را باختیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اضافه کرد: میزبان یا مهمان بودن در این مرحله از بازی‌ها مهم نیست چراکه هر تیمی تلاش می‌کند بهترین نتیجه را بگیرد؛ ما هم تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی به دست آوریم.

جعفری اظهار کرد: از تیم هیرو شناخت کامل دارم و تمامی بازیکنانش را به خوبی می‌شناسم؛ از نظر آمادگی شرایط ما بهتر از هیرو است ولی هیرو هم تیم قابل احترامی است و با توجه به آنالیزهایی که انجام دادیم توانستیم نقاط ضعف‌مان را بررسی و برطرف کنیم.

وی ادامه داد: هر مربی دوست دارد تیم خودش بهترین نتیجه را بگیرد. بازی سختی پیش رو داریم، هر تیمی عملکرد بهتری داشته باشد می‌تواند برنده از زمین بیرون بیاید.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو در خصوص سطح مسابقات لیگ امسال، افزود: با توجه به پخش شدن بازیکنان در تیم‌ها، سطح مسابقات خوب است و تیم‌ها از پتانسیل خوبی برخوردار هستند و بازی‌ها به صورت حرفه ای برگزار شد که به بهتر شدن سطح لیگ کمک زیادی کرد.

کد خبر 368207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.