شورای عالی امنیت ملی، دستمان را بازتر بگذارد/ توان بالای موشکی کشور در حوزه دفاعی

سمیرم- فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع)اصفهان گفت: مسئولان و شورای عالی امنیت ملی باید دستمان را بازتر بگذارند، زیرا اگر مماشات و عقب نشینی کنیم، وضعیت روز به روز بدتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، سرهنگ محمد هاشمی پور در مراسم یادبود شهدای جنایت تروریستی خاش با اشاره به برپایی مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدای شهرستان سمیرم اظهارکرد: خون شهدا نشان داد که مردم همه با هم با هر تفکر و بینش سیاسی متحد هستند.

وی با اشاره به ماندگاری شهدا در دنیا و آخرت افزود: این اتفاقات خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران وارد نمی‌کند و آمریکا و اسرائیل نمی توانند با پول، گروهک های تروریستی را هدایت و بر علیه نظام، برنامه‌ای انجام دهند.

هاشمی پور با اشاره به صحبت های رییس جمهور آمریکا گفت: همانطور که خود کشور های عربی هم می دانند و حامیان غربی آن‌ها هم اعلام کرده اند اگر آمریکا و غرب حمایتش را از آن ها را بردارد این کشور ها یک هفته هم دوام نمی آورند و باید بداند که در برابر ایران عددی نیستند؛ ناز این ها به پولشان بوده که هر روز با آن تجهیزات نظامی می‌خرند و فکر می‌کنند که این تجهیزات نظامی است که برای یک کشور مهم است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین اصفهان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و گلایه مندی مردم گفت: این درست است که مشکلات وجود دارد، اما مردم  نظام، کشور و انقلابشان را دوست دارند؛ همه این مشکلات به آمریکا و تحریم مربوط نبوده و در برخی موارد هم باید خودمان بیشتر تلاش کنیم.

هاشمی پور با اشاره به مشکلاتی که در مناطق مرزی وجود دارد، تصریح کرد: در این مناطق یک مسیر ۵۰ کیلومتری را باید پنج ساعت طی کرد و برای آب آشامیدنی باید ۲۰ لیتری‌های آب را از خاش به پاسگاه‌های مرزی ببریم؛ برخی ها استفاده از اتوبوس برای تردد نیروهای سپاه را رد می‌کنند و چرایی آن را می‌پرسند؛ باید بگویم وقتی ما حتی برای خرید آب معدنی این افراد پول لازم را نداریم چرایی استفاده از اتوبوس مشخص می‌شود.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با بودجه نظامی کشور گفت: کشوری مثل عربستان بودجه نظامی خود را دهها برابر می‌کند در حالی که ما بودجه نظامی کشورمان نسبت به سال گذشته چند درصد کاهش پبدا کرده است.

وی با اشاره به شهادت ۲۸ نفر از پاسداران در این حادثه تروریستی گفت: میزان مهمات و مواد منفجره درون خودروی تروریست‌ها آنقدر زیاد بود که حدود سه ساعت در منطقه حادثه به دنبال نشانه ای از چیستی این موضوع بودند تا اینکه که تعدادی از قطعات آن در فاصله ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری پیدا شد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) با اشاره به صحبت های سردار جعفری در رابطه با پاکستان گفت: مسئولان و شورای عالی امنیت ملی باید دستمان را بازتر بگذارد زیرا ما دیگر نباید مماشات کنیم؛ اگر مماشات و عقب نشینی کنیم وضعیت روز به روز بدتر می‌شود و اگر مقاومت کنیم آن‌ها عقب نشینی می‌کنند.

هاشمی پور در انتها با اشاره به توان بالای موشکی کشور در حوزه دفاعی افزود: ما با توجه به داشتن موشک های نقطه زن و دوربردمان در هر نقطه ای از دنیا که مورد تهدید قرار بگیریم، می‌توانیم با موشک آن را بزنیم.

کد خبر 368195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.