اصفهان نه تنها قطب فرهنگ، تمدن و صنعت بلکه قطب دفاعی کشور هم است

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت:استان اصفهان نه تنها یک قطب فرهنگ و تمدن و صنعتی بلکه یک قطب دفاعی برای کشور ما بوده و هست. امیدواریم مسئولان کشور به وضعیت مردم استان، زاینده رود و دیگر مشکلات بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا ، سردار سید یحیی رحیم صفوی، در مراسم چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور اظهار کرد: سلام مقام معظم رهبری را به خانواده های شهیدان، مادران و پدران و فرزندان و خواهرلن و برادران و... میرسانم. سخنانم در محور های شهیدان تکواندو استان اصفهان و شهیدان سیستان و بلوچستان است؛ ما و شما پیمانی با شهیدان و امام راحل بسته ایم که تا سرحد جان از قرآن و اسلام وکشورمان دفاع کنیم.  
وی افزود: تعدادی از این شهیدان را از نزدیک میشناختم. تعدادی از آنها فرمانده بودند و در عملیات هایی آنها را ملاقات کرده بودم. بسیاری از این شهیدان رفتار و اخلاقشان برای ملت ما ناشناخته است. امیدواریم فدراسیون های دیگر نیز این ابتکار فدراسیون تکواندو کشور را ببینند و از آن بیاموزند. از ۵ هزار شهید ۱۲۰۰ نفر مطعلق به اصفهان است که از این تعداد صد نفر سردار شهید بودند و۱۵ نفر از آنها فرمانده بوده اند.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد شهدای کشور مربوط به استان اصفهان است گفت: هیچ استانی مانند اصفهان پیروزی هایی را نیافرید و این استان دو لشکر قهرمان، پایگاه های شکاری و فرمانده هان بزرگ و موفق داشته است. استان اصفهان نه تنها یک قطب فرهنگ و تمدن و صنعتی بلکه یک قطب دفاعی برای کشور ما بوده و هست. امیدواریم مسئولان کشور به وضعیت مردم استان، زاینده رود و دیگر مشکلات بپردازند زیرا حق مردم اصفهان بیش از این است.
دستیار و مشاور فرمانده کل قوا  افزود: هر چه که داریم به برکت خون شهیدان مردم است. در روز گذشته مقام معظم رهبری در نخستین کلماتشان در عظمت شهدای اخیر گفتند و سازمان ملل را تحت تاثیر قرار داد. این سازمان نیز مجبور شد با صادر کردن بیانیه ای جلو تروریسم را بگیرد. اگر شهدای شما نبودند خوزستان و غرب کشور رفته بود و دشمنان به شهر های مرکزی ایران می آمدند. خون شهیدان مکتب ایستادگی را ایجاد کرد. مقاومت اسلامی در منطقه از لبنان و سوریه و یمن مظلوم اند و زیر بمباران ها هزاران شهید و از بی غذایی فوت کردند اما ۴ سال است که در مقابل ظالمان ایستاده اند.
وی افزود ترامپ ۴۰۰ میلیارد دلار از سعودی ها گرفته است که از آنها حمایت کنند. ما با ملت و دولت پاکستان همسایه ایم و باید بدانند که سعود پایداری ندارد و به زودی اثری از آنها نخواهد ماند. این امر را ۱۶ سازمان تحقیقاتی اعلام کردند که در سندی در ۲۰۳۰ رژیمی به اسم آل صعود وجود نخواهد داشت و ایران قوی ترین کشور منطقه خواهد شد.
سردار رحیم صفوی گفت: خون شهیدان شما طنین انداز پیشرفت ایران را فراهم کرده و شعله های ظلم ستیزی را روشن کرده اند؛  این ستیز هزینه دارد. خون پاک شهدای تکواندو رودخانه ای از عواطف و احساسات و روحیه ظلم ستیزی را در جامعه جاری کرده و ملت ما را در ایستادگی در مقابل مشکلات اقتصادی آماده کرده است. بخشی از این مشکلات داخلی است و در بیانیه رهبر معظم انقلاب اعلام شده است و این بیانیه منشوری است برای پنجمین دهه انقلاب اسلامی.
کد خبر 368177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.