فاتحی برای جلوگیری از تنش در شهر انصراف داد/او سوابق خوبی داشت

رییس کمیسیون بودجه شورای شهر اراک گفت: مهدی فاتحی برای جلوگیری از هرگونه تنش از شهرداری اراک انصراف داد.

ایرج رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص انصراف مهدی فاتحی، شهردار منتخب شورای شهر اراک اظهار کرد: با انتخاب مهدی فاتحی برخی که در فضای مجازی فعالیت‌هایی داشتند فضای موجود را علیه شهردار منتخب ایجاد کردند.

وی افزود: با ایجاد این شرایط شورای شهر اراک و شهردار منتخب جلسه‌ای را تشکیل دادند که در نهایت آقای فاتحی انصراف خود را به دلیل جلوگیری از ایجاد هر گونه تنش در شهر اراک اعلام کرد و در این زمینه موضعگیری خاصی نداشت.

عضو شورای شهر اراک با بیان اینکه برخی با انجام مصاحبه‌های مغرضانه سعی در ایجاد جو متشنج داشتند گفت: باید توجه داشت که فاتحی سوابق خوبی در حوزه فعالیت در شهرداری داشت و به همین دلیل نیز انتخاب شده بود.

وی در خصوص استعلام در خصوص سوابق شهردار منتخب اراک نیز گفت: رییس شورای شهر به صورت شفاهی استعلاماتی را از دفتر شهری استانداری انجام داده بودند که مشکلی اعلام نکردند.

همچنین نایب رییس شورای شهر اراک نیز به رسانه ها گفته است «شورای شهر اراک در جریان کامل این استعفا قرار داشت و قبل از انتشار در فضای مجازی به شورا منتقل شد. این تصمیم فاتحی به منظور جلوگیری از بروز تنش در شهر اتخاذ شد، هرچند اگر مدارک وی به وزارت کشور ارسال می‌شد حکم شهرداری فاتحی صادر می‌شد، اما با توجه به جو ایجاد شده در شهر وی تصمیم به استعفا گرفت.»

به گزارش ایمنا، شورای شهر اراک محمد کریم شفیعی را به عنوان شهردار انتخاب کرد.

کد خبر 368137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.