شهادت، بخشی از فرهنگ انقلاب اسلامی است

شهرضا – عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت‌طلبی و اقتدار به پیشوایان دینی در صیانت از ارزش‌های اسلامی، بخشی از فرهنگ انقلابی ما است.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در محور خاش به زاهدان که منجر به شهید و مجروح شدن جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد تصریح کرد: آنچه که بار دیگر ملت ایران را عزادار کرد خوی ددمنشانه دشمنان اسلام و انقلاب بود که در برابر اراده راسخ مردم این سرزمین به استیصال رسیده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره قربانی حملات تروریستی بوده است خاطرنشان کرد: دشمنان این سرزمین وقتی از هیچ راهی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و هر بار در مقابل ملت قهرمان ایران شکست خوردند مأیوسانه تلاش کردند ضعف و کینه خود را با اقداماتی از این نوع نشان دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران با شهادت‌طلبی بیگانه نیست یادآور شد: پوشیدن ردای پرافتخار شهادت در راه حفظ آرمان‌های دینی و سرزمینی بخشی از فرهنگ انقلابی اسلامی است.

محمودی با تأکید بر ضرورت حفظ همبستگی و روحیه ولایتمداری اظهار کرد: دشمنان انقلاب به خوبی می‌دانند در مقابل مردم ایران محکوم به شکست هستند، بنابراین طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید با اتحاد برای رسیدن به آینده‌ای روشن و امیدبخش تلاش کنیم.

کد خبر 367865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.