مادربزرگ ها را تنها نگذاریم

چه دلرباست ژست‌ها و سکوت‌ها و مکث‌های این نازنین، من که از دیدنش سیر نمی‌شوم. مادربزرگ‌ها را تنها نگذاریم. روز عشاق مبارک هر که می‌خواهند باشند.

گلاب آدینه، ویدیویی از مادری سالخورده در پیج اینستاگرام اش منتشر کرده که در حال مشاعره با نتیجه خود می‌باشد و نوشته است:

چه دلرباست ژست‌ها و سکوت‌ها و مکث‌های این نازنین، من که از دیدنش سیر نمی‌شوم. مادربزرگ‌ها را تنها نگذاریم. روز عشاق مبارک هر که می‌خواهند باشند. مادربزرگ فرهیخته سرکار خانم معصومه بهمن بیگی و نتیجه ایشان تارا خانوم.

الهام حمیدی که با ازدواجش این روزها در فضای مجازی‌ترند شده، در صفحه شخصی خود دست یک افشاگری زده است:

سلام به همه دوستان و عزیزانم. این کلیپ رو دیشب تو فضای مجازی دیدم،  این فیلم توسط صاحب این جواهرفروشی گرفته شده که مخفیانه و بدون اجازه این کار را انجام دادن و من متاسفم برای همچین آدم‌هایی که به هر قیمتی به حریم شخصی و خصوصی دیگران به راحتی وارد می‌شوند و این خودش بزرگترین خیانت محسوب می‌شود.  من از ایشان بابت این کار غیرحرفه‌ای شکایت کردم و پیگیر مراحل قانونی هستم.  با این پست خواستم جعلی بودن این تبلیغات و سوء استفاده این جواهر فروشی را به اطلاع شما برسونم

ساعد سهیلی، به بهانه اعتراض به سانسورهای پی در پی سریال نهنگ آبی، عکسی از این مجموعه را در صفحه اینستاگرام خود پست کرده و آورده است:

همکارانم در سریال نهنگ آبی هر هفته با عشق و تلاش سعی می‌کنند ۶۰ دقیقه فیلم با کیفیت را تحویل شما عزیزان بدهند. اما با تأسف شاهدیم که گاهی ۳۶، ۳۷ و ۳۸ دقیقه به دست شما می‌رسد. از فاصله تدوین تا منزل شما چه کسی ۲۲ دقیقه فیلم را با سلیقه خود تدوین دوباره و سانسور می‌کند؟ من نمی‌دانم... نمی‌دانم و سخت ناراحتم.  هم ناراحتم،  هم گله دارم. من به جای او که نمی‌شناسم از شما پوزش می‌طلبم، خواهشا هر کی هست خودش رو معرفی کند و  از این کارش دفاع کند. حداقلش آینه که با اسمتون آشنا می‌شویم و اسمتون را به جای میثم مولایی، تدوینگر می‌زنیم، بده؟ 

علی زند وکیلی، خواننده جوان و محبوب کشورمان با قراردادن ویدیویی از تازه‌ترین اثر خود در اینستاگرامش اینگونه توضیح داده است:

گل سرخ حقیقتی از عشق بی پایان، از اتاق قلبهای پاک و جاودانه خواهد بود.

 این اثر مصادف با روز عشق  و زادروز خودم خالصانه با گذر وقایع تلخ و شیرین ساخته شده و امشب با جان و دل تقدیم می‌شود به گل خانه‌های رؤیایی عشاق.

این اثر اولین همکاری بین المللی ما با کشور ترکیه در بخش تنظیم بوده و برای گام‌های جهانی تداوم خواهد داشت.

الناز حبیبی که با بازی در سریال دردسر والدین در این عرصه شناخته شد و این شب‌ها نمایش زهرماری روی صحنه دارد با انتشار این عکس از خود در اینستاگرامش این شعر از فروغ را نوشته است:

می‌توان ساعات طولانی، با نگاهی چون نگاه مردگان،  ثابت خیره شد در دود یک سیگار،

خیره شد در شکل یک فنجان،

 در گلی بیرنگ بر قالی، در خطی موهوم بر دیوار،

می‌توان با پنجه‌های خشک کرده پرده را یک سو کشید و دید 

کد خبر 367818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.