حوادث اصفهان هشت مجروح و یک فوتی داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حوادث اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر هشت مجروح را راهی بیمارستان کرد و یک خانم هم جان خود را از دست داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حادثه واژگونی پراید اظهار کرد: این حادثه بعد از ظهر دیروز در شهرستان نجف آباد، کمربند شمالی رو به روی پارک کوهستان اتفاق افتاد.

وی با تاکید به اینکه سه کد نیروهای امدادی اورژانس به محل این حادثه واژگونی اعزام شدند، گفت: یک خانم ۶۸ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد و پنج نفر مصدوم دیگر این تصادف که سه مرد و دو خانم بودند برای درمان کامل به بیمارستان منتظری نجف آباد منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان از وقوع حادثه ریزش آوار در خمینی شهر خبر داد و گفت: این حادثه دیروز بعدازظهر در اثر ریزش سقف خانه ای در حال ساخت در بلوار اشرفی اصفهانی خمینی شهر رخ داد و دو کد نیروهای امدادی اورژانس دو نفر مرد ۱۸ و ۴۵ ساله مجروح این حادثه را به بیمارستان شهید اشرفی منتقل کردند.

عابدی با اشاره به وقوع حادثه گاز گرفتگی بعدازظهر دیروز گفت: این حادثه مسمومیت در محدوده ارغوانیه به علت اشکال در اجاق گاز و نشت گاز سمی co  اتفاق افتاد و یک نفر آقای ۱۷ ساله مصدوم این حادثه گاز گرفتگی به بیمارستان فارابی منتقل شد.

 وی با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس استان اصفهان از روز پنجشنبه ۲۵ تا امروز شنبه ۲۷ بهمن ماه اظهار کرد: تعدادکل تماس ها با این مرکز هفت هزار و ۱۳۴ مورد و تعداد کل ماموریت‌ها ۸۹۸ مورد و تصادفات شهری ۱۶۴ مورد و تعداد تصادفات جاده ای ۶۲ مورد گزارش شده است.

کد خبر 367751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.