اعزام ۴ اکیپ پزشکی به روستاهای محروم گلپایگان

گلپایگان- مسئول بسیج جامعه پزشکی گلپایگان گفت: چهار تیم پزشکی به روستاهای محروم شهرستان و روستای سعید آباد و درب امامزاده اعزام شده‌اند.

مهدی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از شهرستان گلپایگان با اشاره به خدمات پزشکی رایگان به روستاهای محروم اظهار کرد: در دهه فجر امسال چهار تیم پزشکی به روستاهای محروم شهرستان و روستای سعید آباد و درب امامزاده اعزام شدند.

وی افزود: توسط این چهار تیم پزشکی ویزیت رایگان برای ۱۲۵ نفر و کنترل فشار خون برای ۳۴۰ نفر انجام شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی گلپایگان گفت: آموزش‌های لازم در زمینه تغذیه سالم، کنترل فشار خون، قند خون و بهداشت خانواده به روستاییان ارائه شده است.

جمالی افزود: در هر ماه یک تیم پزشکی برای ارائه خدمات درمانی از قبیل ویزیت رایگان و کنترل فشار خون اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر بیماران شرایط خاصی داشته باشند به مرکز شهر و یا استان برای درمان قطعی ارجاع داده می‌شوند تا از طریق شبکه بهداشت و درمان، کانون بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی به صورت تخصصی مشکل بیمار رفع شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی گلپایگان تاکید کرد: به مناسبت‌های ملی و مذهبی تیم‌های پزشکی در قالب داندان‌پزشک، چشم‌پزشک به همراه پزشک متخصص داخلی به روستاهای دُر، تیکن و غرقن اعزام می‌شوند.

جمالی تصریح کرد: در صورت نیاز ، بیماران به کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) معرفی می‌شوند و افرادی که بضاعت مالی ندارند با کمک خیران دارو و درمان و حتی هزینه جراحی آنان پرداخت می‌شود.

کد خبر 367730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.