رزمایش بین بیمارستانی نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد

دقایقی پیش رزمایش بین بیمارستانی نیروهای مسلح با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر میان نیروهای خدماتی و درمانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در پایگاه هشتم شکاری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا سخنگوی رزمایش بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در اصفهان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایمنا در خصوص جزییات رزمایش، گفت: هدف اصلی این رزمایش که با رمز یا فاطمه الزهرا آغاز شده است ایجاد هماهنگی بیشتر میان نیروهای خدماتی و درمانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

سرتیپ دوم دکتر نصوحی با بیان اینکه رزمایش امروز با انجام یک انفجار آغاز شده است، اظهار کرد: حضور گشت بازرسی درصحنه و اعلام ابعاد حادثه در پیامی و اطلاع به آتش نشانی اولین موقعیت در این رزمایش است.

وی افزود: پس از اعلام حادثه به آتش نشانی تیم های پیشرو سریع به محل حادثه اعزام می شوند تا به مداوای مصدومان و انتقال فوت شدگان این حادثه فرضی بپردازند.

سخنگوی رزمایش بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در اصفهان با بیان اینکه حضور تیم های پیشرو و امداد در محل حادثه فرضی کامل است و عملیات امداد رسانی با دقت انجام می گیرد، تصریح کرد: پس از اتمام کنترل منطقه توسط آتش نشانی، تامین حفاظتی و اقدامات لازم دیگر اجازه ورود تیم‌های درمانی به میدان داده می‌شود.

وی  اضافه کرد: در پایان این رزمایش انتقال هوایی و زمینی "مجروحان و فوت شدگان فرضی" انجام خواهد شد.

کد خبر 367685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.