سپاه انتقام خواهد گرفت

فرمانده آموزشکده شهید مدرس نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: تروریست ها منتظر پاسخ سخت و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند چرا که سپاه پاسداران انتقام خون این شهیدان مظلوم را از تروریست های جنایتکار خواهد گرفت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کرمی در حاشیه استقبال از شهدای اصفهانی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایمنا گفت: سپاه مثل همیشه پاسخ محکم و کوبنده ای به تروریست ها خواهد داد و تروریست ها ضربه سنگینی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت خواهند کرد.
وی افزود: تروریست ها انسان های بزدل و ترسویی هستند که از دست زدن به هر حربه‌ای ابایی ندارند و برای ضربه وارد کردن به پیکره نظام اسلامی از هر اقدامی استفاده می کنند، اما باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه فعالیت‌های جنایت کارانه آنها را بی پاسخ نخواهد گذاشت و انتقام خون فرزندان شهیدش را از تروریست ها خواهد ستاند.
فرمانده آموزشکده شهید مدرس نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت ایران در همه صحنه ها ثابت کرده است که صبور و مقاوم است تصریح کرد: این حوادث تروریستی ذره ای از اعتماد مردم به نظام اسلامی را از بین نمی برد و اهدافی که دشمن برای این عملیات خرابکارانه در نظر گرفته بود در واقع جامه عمل نپوشید.
سردار کرمی خاطر نشان کرد: خون این شهدای گرانقدر ضامن تحقق آرمان ها و ارزش های اصلی انقلاب اسلامی است و در حقیقت این شهدا راه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را ادامه داده اند پس دشمن بداند که ملت قهرمان ایران حاضر است تا با فداکردن جان خود از این نظام اسلامی دفاع کند.
وی در پایان اضافه کرد: البته لازم است تا هوشیاری دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور افزایش یابد تا چنین حوادثی مثل سایر اتفاقات خنثی شود و موجب داغدار شدن ملت ایران نشود. 
کد خبر 367656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.