۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
قفل ترافیک در خیابان آبشار

انجام عملیات عمرانی شرکت آب و فاضلاب و بالتبع آن محدودیت ترافیکی در خیابان آبشار اول حدفاصل چهارراه آبشار تا میدان خواجو، باعث قفل ترافیک شده است، از این رو پیشنهاد می‌شود رانندگان مسیر دیگری را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- ‌سه شنبه ساعت۱۹- در بلوار دانشگاه هر دو مسیر رفت و برگشت رفت وآمد خودروها بدون مشکل انجام می شود، تردد خودروها در میدان بزرگمهر نیز روان دیده می شود.

بر اساس این گزارش، خیابان لاهور و خیابان جی مسیر منتهی به میدان احمدآباد رفت و آمد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

خیابان شیخ‌مفید مسیر منتهی به خیابان شیخ‌صدوق با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است،  خیابان فروغی مسیر منتهی به میدان جمهوری اسلامی نیز بسیار شلوغ است.

خیابان‌های چهارباغ بالا، عبدالرزاق، مسجدسید، کاوه، ادیب، هاتف و علامه مجلسی از دیگر مسیرهای شلوغ شهر اصفهان در این لحظات است.

در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگین و تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد، ترافیک در حوالی رمپ خروجی بزرگراه به سمت خیابان آتشگاه به حدی زیاد است که خودروها در حالت توقف کامل قرار دارند.

در خیابان مسجدسید بار ترافیکی به سمت چهارراه تختی بسیار پر حجم است، خیابان پروین اعتصامی ترافیک روان و رفت وآمد خودروها روان دیده می‌شود.

مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه تراکم کمی از خودروها مشاهده می‌شود، اما میدان ۲۵ آبان به سمت میدان شهدا بار ترافیکی سنگین‌تری دارد؛ ترافیک عبوری مسیر غرب به شرق خیابان مسجد سید حدفاصل تقاطع زاهد تا خیابان پنج رمضان سنگین است.

در میدان فیض مسیر حرکت به سمت خیابان میر به دلیل انجام فعالیت های عمرانی امکان تردد خودروها وجود ندارد.

کد خبر 367480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.