۲۲بهمن روز کمال انقلاب اسلامی است

دهاقان –فرماندار شهرستان دهاقان گفت: ۲۲بهمن روز به کمال رسیدن انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، مردم ولایتمدار و انقلابی این شهرستان بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز ۲۲بهمن ماه، ثابت کردند با آرمان ها و اهداف انقلاب همیشه همراه هستند و در پیروی از دستورات مقام معظم رهبری، آماده اند.

حضور آحاد مردم در این راهپیمایی بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرد و آنها را از ادامه این دسیسه ها برعلیه کشور ناامید ساخت.

حجت الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان در حاشیه این راهپیمایی در گفت وگو باخبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دشمنان خواستند که ما در چهلمین سالگرد انقلاب ناکام شویم، اما حضور مردم در این راهپیمایی بزرگ نشان داد که آنها هیچ غلطی نمی کنند و خودشان نیز از دسیسه هایی که بر کشور ما تدبیر دارند، ناامید می شوند.

وی گفت: کمپین کشورهای عربی منطقه به علاوه اردن و مصر را هم به راه انداخته‌اند تا ما را تحت فشار قرار دهند، اما مردم در ۲۲ بهمن امسال به کوری چشم آنان باشکوه و عظمت حاضر شدند تا مایوس شوند.

علی اصغر قاسمیان فرماندار شهرستان دهاقان نیز اظهار کرد:۲۲بهمن به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ کشور و انقلاب اسلامی است، مردم رکن انقلاب و نظام هستند واین روز درتاریخ به عنوان به کمال رسیدن انقلاب اسلامی عنوان شده است.

وی باتوجه به اینکه مردم باوجود مشکلات اقتصادی به این راهپیمایی آمدند تا مشت کوبنده خود را بر دهان یاوه گویان بزنند، گفت: حساب انقلاب از بقیه جدا است و این مهم را مردم درک می کنند، مردم به این انقلاب عشق می ورزند و باتمام وجود به صحنه می آیند تا از شیاطین غیر اسلامی و دشمنان قسم خورده جمهوری مردم سالاری دینی و انقلابی اعلام انزجار کنند.

کد خبر 367329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.