راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی برائت از مشرکان حج انقلاب

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: وقتی به دشمن باج بدهیم خسارت‌های زیادی را باید متحمل ‌شویم، پیشرفت کشور در این چهل سال به دلیل این بود که به آمریکا باج ندادیم.

حجت الاسلام حسن اسکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت اظهار کرد: داشتن سلاح تقوا  انسان را از تهاجم همه جانبه دشمن مصون نگه می‌دارد.

وی افزود: اگر کسی بخواهد انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسد باید ایران قبل از انقلاب و بعد انقلاب را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد، نهضت تنباکو، صنعت ملی شدن نفت و نهضت مشروطه مقدمه‌ای برای پایه‌گذاری انقلاب شدند.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: آرمان؛ مقاصد بلندی است که سالیان متوالی برای رسیدن به آن تلاش شده و این همان چیزی بوده که بزرگ مردان تاریخ در راه رسیدن به آن جان خود را نثار می‌کنند.

اسکندی گفت: وقتی به دشمن باج بدهیم خسارت‌های زیادی را  باید متحمل ‌شویم، پیشرفت کشور در این چهل سال به دلیل این بود که به آمریکا باج ندادیم.

امام جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: چهل سال نقشهها برای نابودی انقلاب کشیدند، انقلاب را به چهل سالگی رساندن دستاوردی کم نیست.

وی با بیان اینکه دشمن همواره خدمات انقلاب را کوچک جلوه می‌دهد، عنوان کرد: دشمن برای کوچک شمردن نظام قد علم کرده است، اما با اجتماع باشکوه  مردم در راهپیمای ۲۲ بهمن دیدند که هر جا نیاز به حضور مردم بود شرکت گسترده داشتند.

اسکندری تأکید کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه یعنی راهپیمایی برائت از مشرکان حج انقلاب، یعنی رمی به جمرات شیطان بزرگ و سنگ انداختن و راندن وسوسه‌های شیطانی آمریکا است.

کد خبر 367295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.