تعهد آمریکا هیچ ارزشی برای ملت ندارد

چادگان- امام جمعه چادگان گفت: بعضی بندهای بسته‌ای که اروپا برای رفع تحریم‌ها ارائه کرده واقعاً شرم‌ آور است، آنها ایران را با کشورهای دیگر اشتباه گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان اظهار کرد: همان‌طور که انسان مواظب جسم خودش است  باید مواظب روح هم باشد.

وی گفت: مگر به قیامت اعتقاد نداریم اگر بناست کاری کنیم و مقامی داشته باشیم این رنج کار را باید برای مردم و خدا تحمل‌ کنیم.

امام جمعه چادگان با اشاره به ایثارگری‌های فاطمه الزهرا(س) گفت: درسی که اولیا و انبیا و حضرت زهرا (س) به ما دادند ایثار است، اسلام  با ایثار فاطمه الزهرا(س) رشد کرده که با دست و پهلوی شکسته از ولایت دفاع کرد.

وی تصریح کرد: بسته‌ای که اروپا ارائه کرده برای رفع تحریم‌ها بعضی بندهای آن واقعاً شرم‌ آور است، آنها ایران را با کشورهای دیگر اشتباه گرفتند.

سلیمانی افزود:  فکر می‌کنید هنوز زمان شاه است جنایات خود را فراموش کردید؟ ملت ایران بارها شما را شکست داده است و بیانیه شما هیچ ارزشی برای ملت ایران نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن جواب دشمنان را خواهد داد، برای داخلی‌ها هم تذکر داریم که اگر ضعف نشان دهید دشمنان  برمی‌گردند بنابراین باید قاطعانه ایستادگی کرد.

امام جمعه چادگان گفت: تعهد آمریکا هیچ ارزشی ندارد باید نظام به پشتوانه مردم  قوی باشد ملت همان ‌طور که در سال ۵۷ با  تلاش خود انقلاب را به پیروزی رساندند در سال ۹۷ هم  با وجود تحریم‌ها ایستادگی می‌کند و تسلیم نمی‌شود.

وی  تأکید کرد: ازمسئولان استان انتظار داریم به این شهرستان که یکی از شهرهای توریستی است توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 367134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.