افتتاح پروژه‌های فرهنگی در کاشان با حضور معاون وزیر

کاشان - با حضور معاون وزیر کشور همزمان با بهره برداری از پروژه‌های شهری، تالار اجتماعات و محوطه فرهنگسرای علامه فیض کاشانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سیدمحمدرضا متشکره، مدیر منطقه سه شهرداری کاشان با اشاره به اهمیت اثر بخشی فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی فرهنگسراها در شهر گفت: با توجه به اینکه توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر یکی از ‌رویکردهای جدی مدیریت شهری است، بنا به همین دلیل احداث تالار و بهسازی فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به اینکه فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در منطقه کم برخوردار شهر واقع شده بود برای رضایت مندی شهروندان تمهیداتی برای ساخت و احداث تالار اجتماعات مناسب و فضای مطلوب اندیشیده شود.

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان با اشاره به ساخت تالار آمفی تئاتر ملاصدرا در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی تصریح کرد: در چند سال اخیر یکی از مشکلات این فرهنگسرا نبود یک تالار مناسب و چند منظوره برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بود که در این راستا اقدام به ساخت و تجهیز تالار با گنجایش یکصد نفر طبق استانداردهای روز به مساحت ۱۶۰ متر مربع کرده‌ایم.

متشکره، اجرای کف فرش ختایی، رنگ آمیزی جداول، تعبیه مبلمان و گل کاری را از دیگر اقدامات انجام شده به منظور ایجاد زیبایی بصری مرتبط با فضا در این فرهنگ سرا عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: کل اعتبار صرف شده برای ساخت تالار اجتماعات و محوطه سازی در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش ایمنا، با حضور معاون وزیر کشور، اعضاء شورای اسلامی شهر، شهردار کاشان، مسئولان استانی تالار  اجتماعات و محوطه فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به بهره برداری رسید.

کد خبر 367039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.