برگزاری محفل شعر فجر در شهر کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان گفت: با توجه به ایام الله دهه فجر و سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی محفل شعر فجر از برنامه‌های هنری و فرهنگی شاخصی است که در این شهر برگزار می‌شود.

اخگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برنامه‌های متنوع ویژه‌ای در ایام‌الله دهه فجر و سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می‌شود اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه تابلوفرش دستباف کارآموزان و کارآفرینان بانوان شهر کلیشادوسودرجان و محفل شعر فجر از برنامه‌های هنری و فرهنگی شاخص است.

شهردار کلیشادوسودرجان با بیان اینکه زنان نقش موثر و بسزایی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشته‌اند تصریح کرد: بهره گیری مطلوب از ظرفیت‌های نهفته بانوان کارآفرین، گسترش فرهنگ زندگی به سبک ایرانی و اسلامی، ترویج فرهنگ کار و فراهم آوردن مکانی برای گرد هم آوردن بانوان کار آفرین و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های مفید و ارزنده در زمینه اشتغال از دیگر اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: شهر کلیشادوسودرجان شهر هنرمندان و هنر دوستان است و به وسیله هنر می توانیم آداب و رسوم و هویت ملی ایرانی خود را به همگان معرفی کنیم.

اخگر تصریح کرد: این دهه به عنوان یکی از مناسبت‌های ملی و مذهبی ایران ظرفیت‌های بالقوهای دارد که می‌توان با برنامه ریزی خوب و مناسب علاوه بر بالفعل رساندن ظرفیت‌ها، بهترین بهره را نیز جهت تحقق آرمان‌های انقلاب از این دهه  برد چرا که هدف باید این باشد که پیام‌ها و دستاوردهای انقلاب در قالب های هنری، فرهنگی و عمرانی به مردم و به ویژه نسل جوان و دهه سومی‌ها رسانده شود.

وی  با بیان اینکه پس از انقلاب خدمات بی‌نظیری در شهر کلیشادوسودرجان صورت گرفته است عنوان کرد: به برکت نظام اسلامی، شهر کلیشادوسودرجان با وجود زیرساخت‌های عمرانی یک شهر رو به توسعه در حال پیشرفت است که در حال حاضر پروژه‌های کمربندی باند شمالی خیابان بهارستان و پروژه احداث زمین چمن مصنوعی از جمله پروژه‌های شاخص عمرانی بوده است.

کد خبر 367030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.