نمازی‌زاده قدرت شاخص در پیشرفت علم و تکنولوژی ایران است

رییس دانشگاه المهدی مهر اصفهان گفت: وجود نمازی‌زاده در عرصه ورزش باعث پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عباسیان در مراسم نکوداشت مهدی نمازی‌زاده، پدر علم رفتار حرکتی ایران که صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش ملی تحقیقات نوین در علوم ورزشی برگزار شد اظهار کرد این همایش حاصل ماه‌ها تلاش مسئولان مجموعه المهدی مهر اصفهان است؛  وجود نمازی‌زاده در عرصه های علم و تجربه ایران یکی از قدرت های شاخص در پیشرفت علم و تکنولوژی است؛  شاگردان او در کشور نقش آفرینند که بخشی از زحمات آن‌ها برگزاری همین همایش است که با حمایت بی دریغ موسسان آموزش المهدی مهر اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این موسسه برای اهداف مقدسی راه‌اندازی شد ادامه داد: از آن زمان تا کنون ۱۴ سال می‌گذرد، دانش‌آموخته‌ها و اساتید در بخش‌های مختلف در سطح کشور کارآمد هستند.  هیئت امنا برنامه  ۲۰ ساله ای را تدوین کردند که امیدواریم به آن‌ها دست یابیم. یکی از ضرورت های جامعه ما خصوصا برای دختران تبدیل شدن به یک مرجع است که این امر شدنی است.

عباسیان تصریح کرد: رشته  مشاوره یکی از چالش های جامعه است که به جدیت به آن می پردازیم. در رشته های فنی که ویژه بانوان است مانند طراحی دوخت و لباس در استان رقیب نداریم و امیدوارم به اهداف هیئت موسس و امنا برسیم.

رییس دانشگاه المهدی مهر اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم با دیگر هیئت های علمی در ارتباط باشیم و جهش علمی که از برنامه های کشور است را در برنامه کار خود قرار دادیم؛ همچنین همایش دیگری را در سال ۹۸ برنامه ریزی کردیم.

کد خبر 367019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.