باید در زیرساخت‌های دوومیدانی اصفهان تحول ایجاد کنیم

رییس هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت:در شهرستانی استان اصفهان ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که با برنامه‌ریزی باید دوومیدانی استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا برکت در مجمع انتخاباتی هیئت اسنان، اظهار کرد: ما از جنس عملیاتی، اجرایی و عمرانی هستیم؛ به درخواست دوستان وارد گود شدم.
وی با اشاره به وضعیت رکود موجود در کشور، ادامه داد: اداره کردن مجموعه‌ای مثل اداره کل ورزش و جوانان خیلی سخت است؛ در طولد ۲۰ سال سه سالن استادارد ایجاد شده است.

برکت با بیان اینکه حدود ۲۳ برنامه برای هیئت دوومیدانی استان دارم، تصریح کرد: یا وارد کاری نمی‌شوم یا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنم؛ باید تحولی در بخش زیرساخت‌های دوومیدانی اصفهان ایجاد کنیم.

رییس هیئت دوومیدانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی در شهرستان‌ها وجود دارد و باید برنامه مدونی تدارک ببینیم تا دوومیدانی استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی گفت: در صورت ورود به این جرگه از پتانسیل خوب ارتباطاتم استفاده می‌کنم و همچنین دست کمک به سوی همه دراز می‌کنم؛ کار سختی است و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کسانی که امروز به من رای دادند را با عملکردم جواب دهم و با کمک دوستان تحولی در این رشته ایجاد کنم.

کد خبر 366996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.