۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
نمایشگاه عکس "پرچم" افتتاح شد

نمایشگاه عکس "پرچم" در ایستگاه امام حسین (ع) قطار شهری اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایشگاه عکس "پرچم" به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نمایش ۴۰ اثر از عکاسان در ایستگاه مترو امام حسین (ع) اصفهان آغاز به کار کرد.

ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: پرچم یادآور روزهای خوب پیروزی، اتحاد و قهرمانی و قهرمانانی است که برای پابرجا ماندن این پرچم جنگیده‌اند.

محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار اصفهان نیز در این نمایشگاه گفت:  امیدوارم این نمایشگاه که به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برپا شده در عرصه شهر ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: به عکاس هایی که این عکس ها را ثبت کرده اند و عکس هایشان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است تبریک می گویم چرا که آنان از این نماد هویتی، تصویرهای زیبایی خلق کرده اند.

گفتنی است به منظور برپایی نمایشگاه عکس "پرچم" ۳۵۰ اثر از شهر اصفهان و برخی دیگر شهرهای کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، ۲۰۰ عکس به بخش بررسی و انتخاب آثار راه یافت و در نهایت ۴۰ عکس از سوی هیئت انتخابی متشکل از عکاسان خبری اصفهان، برای نمایش انتخاب شد.

به تصویر کشیدن صحنه‌هایی از مشارکت مردم در راهپیمایی‌های مناسبتی ملی، شادی مردم در بازی‌های تیم‌های ملی، رزمایش‌های نظامی، انتظامی و عکس‌های مینی‌مال همراه با پرچم ایران، بیشترین موضوعات تصویری ارسالی به این نمایشگاه بوده است.

عکس‌های منتخب به مدت ۱۰ روز و از ۱۷ تا ۲۷ بهمن ماه در نمایشگاه دهه فجر واقع در ایستگاه مترو امام حسین (ع) در معرض دید عموم خواهد بود.

کد خبر 366984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.