از والیبال به هندبال رسیدم

بازیکن تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن گفت: ورزش را با رشته والیبال شروع کردم اما در ادامه متوجه شدم نمی‌توانم در این رشته موفق شوم و جذب هندبال شدم.

هانیه‌سادات صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سابقه فعالیتش در ورزش اظهار کرد: ابتدا ورزش را با رشته والیبال شروع کردم که شاید یکی از دلایل آن هم حضور فعال مادرم در این ورزش بود.

وی با بیان اینکه از سن هشت سالگی وارد رشته هندبال شدم و هفت سال است به صورت حرفه‌ای درگیر این ورزش هستم افزود: وجود برخی شرایط و اینکه از شرایط فیزیکی متناسب با رشته والیبال برخوردار نبودم و به نسبت والیبالیست‌ها قد کوتاهتری داشتم که احساس میکردم نمی‌توانم در آینده مورد تأیید مربیان این رشته قرار گیرم، والیبال را ادامه ندادم و وارد رشته هندبال شدم.

بازیکن تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: بعد تماشای بازی‌های هندبال به این رشته علاقه‌مند شدم و به‌دنبال آشنایی بیشتر با این ورزش رفتم؛ قبل از ورودم به ذوب آهن سه سال در تیم سپاهان بازی می‌کردم.

صفوی با اشاره به مصدومیتی که در بازی دربی هندبال امسال برایش اتفاق افتاد اظهار کرد: فکر می‌کنم دقیقه ۱۵ بازی زمانی که من و یکی از بازیکنان حریف برای گرفتن توپ تلاش می‌کردیم متأسفانه به زمین خوردم و توپ را از دست دادم.

وی ادامه داد: بازیکنی که پشت‌ سر من بود با توجه به اینکه در دید من نبود تعادلش بهم خورد و بلافاصله پس از برخورد من با زمین تعادلش را از دست داد و باعث شد سر من محکم با زمین برخورد کند و منجر به مصدومیتم از ناحیه بینی شد.

کد خبر 366948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.