پیکان "مدل فرکی"

بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار دو تیم استقلال و پیکان خاتمه می‌یابد تا پرونده هفته شانزدهم نیز بسته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس با برگزاری یک دیدار پنجشنبه -۱۸ بهمن ماه- از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه خاتمه پیدا می‌کند.

در دیدار آخر این هفته، پیکان تهران از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهر قدس میزبان استقلال تهران است؛ تا قبل از برگزاری این دیدار، پیکان با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم و استقلال با ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول جای دارند؛ این دیدار را سیدوحید کاظمی با کمک رضا سخندان و محمد عطایی سوت می‌زند؛ علی خسروی نیز به‌ عنوان ناظر در این بازی حضور دارد؛ سید الهیار صیادمنش از استقلال تهران تنها محروم این دیدار است؛ این دو تیم در حالی به مصاف همدیگر می‌روند که استقلال در ۱۲ بازی قبلی خود مقابل پیکان شکست نخورده است.

فوتبال به وقت شکار "شیر ژرمن"

در آخرین دیدار رو در رو، این دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند تا امتیازات بین دو هر تیم تقسیم شود؛ در آن بازی مجید جلالی، مربی حال حاضر نساجی مازندران روی نیمکت پیکان بود ولی در این بازی حسین فرکی، دستیار اسبق برانکو جای آقا معلم را روی نیمکت پیکان گرفته است.

پیکان در بازی آخر خود از دور رفت لیگ برتر فوتبال ایران با مریبگری مجید جلالی مغلوب شاگردان جواد نکونام شد تا آخرین سرمربیگری خود برای پیکان را تجربه کند و نکونام هم برای آخرین بازی روی نیمکت نساجی بنشیند.

شاگردان شفر در بازی آخر خود در دور رفت لیگ برتر فوتبال ایران در ورشگاه آزادی زورشان به بازیکنان پدیده نرسید؛ در دقایق پایانی این بازی الهیار صیادمنش با فاصله دو دقیقه، دو کارت زرد گرفت تا اخراج شود و تنها محروم استقلال در بازی اول دور رفت لقب بگیرد.

خط حمله شیر با طعم منشا

شفر با توجه به قرار گرفتن استقلال در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام باشگاه‌های آسیا و همچنین رقابت بهتر به عنوان یکی از نزدیکترین رقبا در جنگ با صدرنشینان لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات یکی از آتشین‌ترین خطوط حمله را تشکیل داده است.

امید نورافکن، هافبک مدافع جوان پیشین شالروا بلژیک با عقد قرارداد تا پایان فصل به استقلال پیوست و به عنوان بازیکن قرضی برای این تیم به میدان می‌رود. نورافکن جوان نیم‌فصل ناموفقی در شالروا داشت و حالا امیدوار است تا در استقلال دوباره برای ادامه دوران فوتبال خود احیا شود.

گادوین منشا که در سال‌های گذشته مهره تأثیرگذاری در ترکیب پرسپولیس بود با عقد قراردادی رسمی به استقلال پیوست تا به مهم‌ترین و البته جنجالی‌ترین خرید این تیم در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شود.

حضور بازیکنانی چون منشا، در کنار فرشید اسماعیلی، اسماعیل گونسالوس، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، الهیار صیادمنش، پاتوسی، روح الله باقری، رضا آذری، محسن کریمی و مرتضی تبریزی عناصر تهاجمی این تیم را تشکیل می‌دهند و بی تردید رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خیلی به‌ هم نزدیک می‌شود.

پیکان "مدل فرکی"

پیکان در نقل و انتقالات مهدی شیری را راهی پرسپولیس کرد و آرفنگ دافه را نیز دوباره نزد جلالی در نساجی فرستاد و بازیکنانی چون جابر انصاری و محمد ناصری را به خدمت گرفت.

جابر انصاری مهاجم ۳۲ ساله راست پای استقلالی بعد از ۳ فصل و نیم حضور در استقلال در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر ترجیح داد از این تیم جدا شود و به تیمی برود که بتواند بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند. وی در بازی پیش‌رو باید مقابل تیم سابقش استقلال تهران بازی کند درحالی که در ۱۱۹ دقیقه‌ای که برای استقلال به میدان رفته است توانسته یک گل را برای استقلال به ثمر برساند.

محمد ناصری، دروازه‌بان ۲۵ ساله یک متر و ۹۲ سانتی‌متری که فصل قبل در جمع سیاه‌جامگان مشهد حضور داشت، در این فصل راهی پدیده مشهد شده بود و اکنون در توافق با پیکان راهی اردوگاه حسین فرکی شده است تا در این راه پر پیچ وخم کمک حال پیکان باشد.

کد خبر 366941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.