منصوریان: در فوتبال ما کمتر از ۴۸ دقیقه بازی می‌کنیم

سرمربی تیم صنعت نساجی مازندران گفت: در فوتبال ما وقت زیادی تلف می شود؛ در مسابقات لیگ ما زیر ۴۸ دقیقه بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل صنعت نساجی مازندران در نشست خبری این دیدار، اظهار کرد: پیش بینی ما درست بود و مثل بازی با نفت مسجد سلیمان، نساجی هم دفاعی بازی کرد و باید زودتر به گل می رسیدیم.

وی ادامه داد: حریف به خواسته خودش رسید، در فوتبال ما وقت زیادی تلف می شود؛ در مسابقات لیگ ما زیر ۴۸ دقیقه بازی می‌کنیم. دایم با داور بحث میکنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن  خاطرنشان کرد: به تیمم خسته نباشید می‌گویم، فضای گذری است که باید از آن عبور کنیم؛ هفته آینده بازی آسیایی داریم که در صورت پیروزی، به حریف قطری میخوریم؛

منصوریان در خصوص خریدهای تیم ذوب آهن در نیم‌فصل نقل و انتقالات، تصریح کرد: در نیم فصل بازیکن خوب زیاد نیست و تیم‌ها بازیکن نمی‌فروشند؛ خلعتبری را در بهترین زمان گرفتیم؛ بازیکن خارجی خوبی هم گرفتیم؛ به زمان احتیاج داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: جوانان خوبی در اختیار داریم، در این دو ماه تلاش کردیم به هماهنگی برسیم ولی در نقل و انتقالات نمیشود بازیکن خوب خرید. از خریدها راضی هستیم؛ روش تاکتیکی را عوض کردیم و مسلط هستیم ولی باید خط آتش ما به گل برسد.

وی اظهار کرد: امروز داوری هم تأثیر داشت و به گمانم در یک صحنه هند مدافع حریف برای ما پنالتی گرفته نشد؛ یک اتفاق مسیر ما را عوض می‌کرد.

منصوریان در خصوص مشکلات داوری گفت: دو روز گذشته در یک نشست هم اندیشی، مهمان فدراسیون بودیم؛ باید از داوری حمایت کرد و سعید آذری هم این تفکر را دارد؛ باید صبور باشیم و تا زمانیکه فرد سوت می‌زند انسان جایز الخطاست.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: به تیم داوری احترام می‌گذاریم و اگر بتوانیم خودمان را کنترل کنیم شرایط عوض می‌شود؛ داور جهانی مثل فغانی داریم و می‌توانیم بهتر شویم. امیدوارم این اشتباهات به ضرر ما تمام شود.

وی در مورد وقت کشی تیم صنعت نساجی مازندران در دیدار امروز، افزود: نمیتوان به لین موضوع خرده گرفت؛ این یک بخش فوتبال در حوزه فوتبال ایران و خلیج فارس است؛ قطری‌ها این بدعت را کنار گذاشته‌اند ولی هنوز در کشورمان این موضوع وجود دارد و از عهده داور کاری بر نمی‌آید.

منصوریان ادامه داد: امروز بیش از ۹ بار بازیکنان مصدوم‌ شدند؛ در مقایسه با لیگ کره و ژاپن ما تایم کمتری بازی میکنیم؛ روزی که به وقت‌کشی بحرین می‌خندیدیم امروز باید به فوتبال خودمان بخندیم؛ از جلالی خرده نمی‌گیرم چون معلم من بوده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: برآیند تفکر و نگاه بازیکنان لیگ نسبت به داور همان چیزی شد که در بازی ایران و ژاپن اتفاق افتاد؛ هنوز می‌خواهیم سوت را از داور بگیریم.

منصوریان گفت: هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا یکی از داوران پیشکسوت اصفهانی را به عنوان مشاور کنار خودمان بیاوریم.

وی اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و به آن‌ها قول می‌دهم ذوب آهن خوبی ببینند.

کد خبر 366868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.