اسراییل در تیررس نیروهای جبهه مقاومت قرار دارد

شهرضا - جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز سنگرهای مقابله با اسراییل به پشت مرزهای این کشور انتقال یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سرتیپ‌دوم پاسدار مجتبی فدا عصر امروز (سه‌شنبه) در آیین اختتامیه جشنواره ملک اشتر سپاه این شهرستان، اظهار کرد: شور و نشاط مردم در دوران مبارزات انقلابی بی‌نظیر بود و تنها کسی می‌تواند عظمت آن دوران را درک کند که از نزدیک شاهد تحولات آن زمان بوده باشد.

وی ادامه داد: ۴۰ سالگی انقلاب، نشانه اوج بلوغ و بالندگی آن واثرگذاری آن بر دیگر افراد و جریان‌ها است، پس باید دهه فجر امسال را متفاوت با دیگر سال‌ها جشن بگیریم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: گروهی از افراد بی‌انگیزه و مأیوس معتقدند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده است، اما این افراد از اثرگذاری گسترده نظام و انقلاب بر منطقه و تحولات گسترده داخل کشور، غافل هستند.

فدا تصریح کرد: تهدید و تحریم دشمن، نشانه اقتدار نظام است، اگر قدرتمند و اثرگذار نبودیم، دشمنن از همه امکانات خود برای مقابله با انقلاب استفاده نمی‌کردند.

وی اضافه کرد: تهاجم فرهنگی دشمن با استفاده از همه امکانات رسانه‌ای و تحریم گسترده اقتصادی، نشانه آن است که به بسیاری از اهداف انقلاب دست یافته و به یک قدرت مهم منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه شوروی و آمریکا در گذشته جهان را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند، یادآور شد: در زمانی که هیچ کشوری بدون وابستگی به یکی از آن دو قدرت توان انجام هیچ کاری را نداشت، انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و راه جدیدی را برای همه مردم جهان باز کرد.

فدا با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظم دروغین و خودساخته مستکبران جهان را بر هم زد، اظهار کرد: در خرداد و تیرماه امسال دشمنان آشکارا اعلام کردند که برای جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب، طرح "تابستان داغ" را اجرا می‌کنند، اما امروز همگان مشاهده می‌کنند که در آستانه چهلمین حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قرار داریم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ابهت پوشالین آمریکا را در چهل سال قبل شکست، خاطرنشان کرد: آمریکا در حالی برای مبارزه با انقلاب اسلامی از همه توان خود استفاده می‌کند که زمزمه‌های استقلال از ایالت‌های مختلف آن شنیده می‌شود و به عنوان بدهکارترین کشور جهان، هیچ قدرتی ندارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: آمریکایی‌ها برای طرح خاورمیانه جدید، نقشه‌های زیادی را دنبال می‌کردند، اما امروز مشاهده می‌کنیم که به برکت انقلاب اسلامی ایران، خاورمیانه جدید براساس خواست انقلابی و روحیه استکبارستیزی مردم منطقه شکل گرفته است.

فدا با بیان اینکه سنگرهای مقابله با اسراییل امروز به پشت مرزهای این کشور انتقال یافته است، تأکید کرد: گروه‌های تکفیری منطقه با تدبیر مرجعیت و حمایت جمهوری اسلامی و ایستادگی رهبر معظم انقلاب شکست خوردند.

وی گفت: ارتش اسراییل که در مدت کوتاهی شش ارتش عربی منطقه را شکست داد، امروز نمی‌تواند حتی ۲۴ ساعت در برابر موشک‌های مبارزان فلسطینی و حزب‌الله ایستادگی کند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه همه دستاوردهای انقلاب ثمره خون ۲۳۰ هزار شهید و تدابیر امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: توانمندی موشکی و فن‌آوری هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی نظیر دانش نانو، ایران را به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل کرده است.

فدا با بیان اینکه قبل از انقلاب مستشاران آمریکایی با سلطه بر قوای نظامی حتی به شاه هم دستور می‌دادند، یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی، پس از توانمندی موشکی کشور در پرتاب ماهواره و دانش فضایی، دستاوردهای زیادی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی و پشتوانه مردمی مهمترین سرمایه اجتماعی نظام است، تصریح کرد: دشمن قصد دارد این سرمایه عظیم را از انقلاب جدا کند و در چنین شرایطی همه نیروهای بسیجی که به سربازی انقلاب مفتخر هستند، وظیفه دارند با تهدیدات نرم دشمن مبارزه کنند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه تفرقه سم مهلکی برای حیات انقلاب است، افزود: مردم مطالباتی دارند که مسئولان باید آن‌ها را براورده و رضایت آنان را جلب کنند.

کد خبر 366849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.