۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
یادش بخیر پراید ۵ میلیون بود

بازیکن اسبق سپاهان با انتشار عکسی با عنوان "سایپا مدل ۸۰"، از وضعیت این روزها گلایه کرد.

شجاع خلیل‌زاده که سابقه بازی در سپاهان اصفهان را نیز در کارنامه دارد و در حال حاضر بازیکن پرسپولیس است با انتشار ویدویی در اینستاگرامش از لحظه های تلخ و شیرین پرسپولیس که با میکس یک آهنگ با عنوان "تو شدی همه دنیام" از بهنام بانی همراه بود، نوشت:

به خـداوند اعتمـاد کن
گـاهی بهتـرین ها را
بعد از تلـخ ترین تجـربه‌ها 
به تـو می‌دهد ...
تا قدر زیبـاترین چیزهـایی 
که به دسـت آوردی را 
بــدانی!
perspolis


سید جلال حسینی یا به قولی " سوپرمن" که در حال حاضر کاپیتان تیم پرسپولیس تهران است با تشکر از دوستانش بابت تبریک تولدش با انتشار عکسی از خودش نوشت:

داشتن دوستان خوب بزرگترین سرمایه است. وقتی در لحظه لحظه زندگی می دانی عزیزانی در کنارت هستند که می توانی بودن شان را همواره حس کنی، زندگی برایت معنای واقعی می یابد. قدردان تبریک تک تک عزیزانی هستم که تولد مرا یادشان بود. همه هواداران، هم بازیان، مربیان بر من منت نهادند و امیدوارم برای این عزیزان شیرین ترین ثانیه ها رقم بخورد.

علی رضا فغانی، داور بین الملی فوتبال کشورمان که چندی پیش نیز در جام ملت های آسیا قضاوت های خوبی را از وی شاهد بودیم، با انتشار عکسی از خودش در کنار گلپا از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی، نوشت:

افتخار حضور در مراسم زادروز عالیجناب، حنجره طلایی، استاد اکبر گلپا
#علیرضا_فغانی 
#علیرضافغانی 
#alirezafaghani 
@akbar.golpa
@farhadrahimi۶۲

محمد تقوی، سرمربی سابق تراکتور سازی که چندی پیش پستی را در حمایت از کی‌روش در اینستاگرامش منتشر کرده بود با انتشار عکسی از حضور استقلال در ادوار گذشته لیگ قهرمانان آسیا، نوشت:

در برنامه این هفته نود، مسابقه پیامکی برنامه در مورد عملکرد هشت ساله کی‌روش بود. مطمئنا و بدون در نظر گرفتن آماربازیها و کارهای زیربنایی کی‌روش و سازمان دهی و نظم و انضباط تیمی باید به نکته‌ای اشاره کرد که نشان میدهد کی‌روش نه تنها نمره قبولی گرفته بلکه کاری خارق‌العاده نیز انجام داده است. حضور هشت ساله کی روش در فوتبال بدون برنامه ایران و جنگ و جدال او برای خواسته های اولیه فوتبال حرفه‌ای کافی است تا نه تنها او را موفق بدانم بلکه به صبر و استقامت او هزار آفرین هم می‌گویم. هواداران معدودی از یک تیم باشگاهی که چندین خبرنگار و مدیران سایت های ورزشی نیز جز آنان هستند برای شکست تیم ملی لحظه شماری می‌کردند و شوربختانه به هدف خود هم رسیدند. زمانیکه در تهران و در فینال مسابقات لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا به همراه استقلال بازی فینال را پیش رو داشتیم نه تنها هیچ حمایتی از هیچ ارگانی نشدیم بلکه همواره در فشار بودیم که ممکن است بازی به دلایلی برگزار نشود. اما به لطف مدیرانی که علاقه خاصی به تیم پرسپولیس دارند با نشان دادن بازی در تمامی مدارس در روز فینال لیگ قهرمانان آسیا آشکارا موفقیت باشگاهی رو به تیم ملی ایران ترجیح دادند و از وفاق ملی صحبت کردند. مطمئنا هر هواداری به تیم باشگاهی اش علاقه دارد و برای رقیبش آرزوی موفقیت نمی‌کند پس چرا با احساسات هواداران پرشور استقلال اینچنین بازی کردند. با احترام به تمامی هواداران فوتبال ایران اما موفقیت استقلال علاقه قلبی ام است و شکست رقیبان نیز برایم بسیار خوش‌آیندتر از موفقیت آنان حتی در رده بین المللی است، همانطوریکه مطمئن هستم دیگر هواداران فوتبال باشگاهی ایران نیز به مانند من فکر می کنند. نباید در بازیهای باشگاهی از وفاق ملی صحبت کرد و در بازیهای ملی آرزوی شکست تیم ملی را داشت.

پیج رسمی لالیگا با توجه به اینکه هر سال، در ماه بهمن، سال چینی نو می‌شود. با انتشار عکسی زیبا در پیج اینستا گرامش سال نو چینی را تبریک گفت و نوشت:


春去春来,风云变幻,西甲与你,长情相伴。
己亥猪年,祝愿大家猪年大吉,“猪”事顺利
Happy Chinese New Year!  

جواد کاظمیان بازیکن اسبق پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان با انتشار تصویری از تیم سایپا تهران در سال هشتاد از وضعیت نامساعد این روزها گلایه کرد و نوشت:

سایپا مدل ٨٠
پراید فک کنم ٥ ملیون بود یه سبز یشمی صندوق‌دار داشتم
بازیکن ها رو ببین
سال اول قراردادم ٢ تومان بود که ١٢٠٠ دادم خدمت و خریدم
سال دوم ٩ تومان بود که نصفش و پراید برداشتم
سال سوم هم که ١٦ تومان بود که وسط فصل من و فروختن به الاهلی ٢٠٠هزار دلار گرفتن

کد خبر 366834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.