نمایشگاه دستاوردهای بانوان تیران و کرون افتتاح شد

تیران-نمایشگاه دستاوردهای جامعه بانوان تیران و کرون با حضور مسوولان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، مجید حججی در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای جامعه بانوان تیران‌و کرون با اشاره به توانمندی‌های ناشناخته بانوان اظهارکرد: برپایی نمایشگاه‌ها به معرفی این توانایی ها و ظرفیت ها کمک می‌کند.

فرماندار تیران‌وکرون افزود: بانوان توانمندی و ظرفیت‌هایی را برای مدیریت و فعالیت اجتماعی دارند که این ظرفیت‌ها کمتر مورد توجه و شناخت قرار گرفته و از توان آن ها برای پست های مدیریتی و فعالیت‌های اجتماعی استفاده نشده است و باید زمینه سازی برای رشد و پیشرفت آن ها و همچنین استفاده از توانایی‌های زنان فراهم شود.

وی با بیان اینکه بانوان در دوران جنگ و پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، تصریح کرد: این مسوولیت‌پذیری آن‌ها همواره وجود داشته و در دهه‌های گذشته با کسب علم و دانش و حضور در صحنه‌های انتخاباتی مشارکت و فعالیت‌های پیشتری داشته اند و باید زمینه های حضور آن‌ها بیشتر فراهم شود.

فرماندار تیران‌وکرون ادامه داد: با ایجاد بسترها و زمینه های لازم باید از توان آن‌ها همانند دوران جنگ برای اعتلا و پیشرفت کشور استفاده کرد و دستاوردهای این حوزه باید معرفی شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای بانوان برای نخستین بار فراهم شده، گفت: این بستر و عرصه فرصت خوبی برای رشد و پیشرفت بانوان است که باید تداوم نیز داشته باشد و منفعت اقتصادی برای فعالیت‌های تولیدی آن ها ایجاد شود.

حججی به مشارکت علمی زنان نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های علمی آن‌ها برای رشد خانواده و رفع نیازهای جامعه موثر بوده که شمار تحصیل کنندگان این قشر نیز روبه رشد است.

کد خبر 366741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.