روزگار عجیبی است..

روزگار من ، روزگاری است که وجودم در آن معنا شد . من برای معنای دیگران زندگی نکردم و نخواهم کرد . تنها کسی که تصورش از فردا برایم مهم بود تو بودی ، با آن کمی لغزیدم....

صابر ابر نیز با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش نوشت :

من بی تصور از آنچه انتظار دارند زیسته‌ام ، اینکه با تمنای دیگران صبح را بسازم ، اینکه آن تکه‌ای از زندگی را بردارم که در نزدیکترین دسترس قرار دارد ، روزگار من نیست . روزگار من ، روزگاری است که وجودم در آن معنا شد . من برای معنای دیگران زندگی نکردم و نخواهم کرد . تنها کسی که تصورش از فردا برایم مهم بود تو بودی ، با آن کمی لغزیدم.

شراره رخام ، بازیگر تلویزیون با انتشار عکس‌هایی از تست لباس سریال جدید در اینستاگرام خود نوشته است:

  به زودی با سریال دنیای گمشده از شبکه دو به دیدار شما مهربون ها خواهیم اومد. فعلاً اولین عکس از روز انتخاب و طراحی لباس در مزون تکتم عزیزم به دستم رسیده و اما اطلاعات مربوط به سریال کارگردان :امین امانی ، تهیه‌کننده : شاهرخ نوبخت ، بازیگران : ثریا قاسمی ، داریوش کاردان ،امیرحسین صدیق ، بهرام ابراهیمی، آرام جعفری رامین راستاد ، زهرا سعیدی ، نصرالله رادش ، آرش نوذری ، افشین سنگ‌چاپ ،وحید شیخ زاده ، بهراد خرازی ، نیما شاهرخ شاهی ، شراره رخام و. . .

میلاد کی مرام ،بازیگر سینما و تلویزیون ،که این روزها سریال ممنوعه را در شبکه نمایش خانگی دارد ،با پست کردن عکسی از خودش در اینستاگرامش این گونه آورده است :

وقتی اصلاً اهمیت ندی که دیگران در موردت چی فکر میکنن به سطح خطرناکی از آزادی دست پیدا می‌کنی .

پ ن : قبلاً شغل دوم بود الان شغل اول خیلی‌ها ، قضاوت ،حسادت و . . . شده .اهمیت نده ، ادامه بده و رویاتو تبدیل به هدف کن و بساز .

یا بخواه و انجام بده یا انجام نده کلاً . سعی خودمو می‌کنم وجود نداره.

پیمان معادی که امسال دو فیلم متری شش و نیم و ناگهان درخت را در جشنواره فجر سی و هفتم دارد ، با قرار دادن عکسی از پشت صحنه فیلم ناگهان درخت اینگونه توضیح داده است :

یه چیزی که حالتو خوب کنه ؟اون روز که ۶ صبح اومد،  راستی ۶ صبح نبود، هشت و ربع بود ولی من همه این سال‌ها دوست داشتم ۶ صبح باشه . اون دست که بهش آفتاب تابیده بود . . .سفر به رشت . . . به دریا . . .اون روز که باد خورد به صورتم ، اون روز که ناگهان درخت رو دیدم. . .

الهام کردا ، بازیگر تئاتر و سینما که امسال فیلم مسخره باز را در جشنواره فیلم فجر دارد،  با پست کردن این عکس در اینستاگرام خود آورده است :

حسرت قبل را خوردن بیهوده‌ترین کار جهان است ، گذشته به شعورمون و قلبمون و به چشمامون عمق میده و این زیباترین گنجی است که در ازای سالهای عمرمان به دست میاریم . از گذشته خودمون خوشحال باشیم،  هر طور که بوده ، اون دور وایساده و داره بهمون لبخند میزنه.  بهش لبخند بزنیم و دست تکون بدیم و با احترام ازش کنیم. 

کد خبر 366726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.